Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Růžový slon
Kampaně

Růžový slon se vrací s další vánoční kampaní

Redakce MAM2. 11. 20212. 11. 2021

Sexshop Ruzovyslon.cz spouští druhý ročník kampaně s animovaným slonem. Koncept vznikl in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motion House.

Tuzemský sexshop Ruzovyslon.cz v listopadu spoustil druhý ročník vánoční televizní reklamy. Opět se v ní objevuje maskot růžového slona s hlasem herce Martina Stránského. Poběží nejen v Česku na kanálech TV Nova, Prima a Óčko, ale i na Slovensku na programu Markíza. Mediamix jako tradičně doplní online a PR formáty i regionální venkovní reklama.

Zatímco v loňském vánočním spotu slon soustředěně balil dárky, nyní visí jako ozdoba na vánočním stromku a zamýšlí se, jestli mají lidé radši měkké nebo tvrdé dárky.

„Prostřednictvím televizních spotů chceme i nadále oslovit cílové skupiny, ke kterým se online reklama nedostane – především starší generaci lidí,“ komentuje novou TV kampaň majitel společnosti Adam Durčák. „Navíc jsme letos pro zákazníky přichystali speciální kolekci zimních sportovních doplňků, jako jsou čepice nebo ponožky se sloním logem,“ dodává Durčák.

Značka televizních kampaní využívá pravidelně, pro období letní, vánoční, valentýnské, velikonoční, májové nebo u příležitosti Mezinárodního dne žen. Objevuje se též v pořadu Pozitivní vibrace, který běží na stanici Óčko a přináší lechtivé rady a tipy od zkušené sexpertky Veroniky.

Zavřít reklamu

SOS dětské vesničky představují v kampani nejkrásnější práci na světě

Starší článek

Knowlimits hájí prvenství v Recma Quali-pack Report

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.