Foto: Rohlik.cz

Rohlík vypustil vánoční spot s Jiřím Bartoškou

19. 11. 2021 15:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jako filmovou jednohubku pojala firma vánoční online kampaň vytvořenou ve spolupráci s Punk Film a v režii Pavla Noska.

Jiří Bartoška v roli otce zpovědníka, který na poslední chvíli vyřeší vánoční nákup tak, aby se vyhnul „světskému hemžení“. Tak představuje svou vánoční kampaň společnost Rohlik. Spot vytvořený ve spolupráci s produkční společností Punk Film a v režii Pavla Noska běží od pátku 19. listopadu na sociálních sítích a dalších online komunikačních kanálech.

„Když jsme přemýšleli o naší vánoční kampani, měli jsme na mysli tři základní cíle: vyhnout se vánočním klišé a udělat reklamu po rohlíkovsku, inspirovat lidi k prožití božích Vánoc se svými nejbližšími bez bojů o parkovací místa a nekonečných front. A v neposlední řadě přinést pozitivní emoce a zážitek v této hektické a stresující době,“ říká Lukáš Antoš, CMO Rohlik.cz.

Kurýrku si zahrála Nathálie Koloušková. Hlavní roli ztvárnil herec Jiří Bartoška, který při natáčení spotu uvedl: „Reklama mi přijde vtipná. Má příběh a vlastně vypráví o tom, že i církev se modernizuje. Je to reklama vánoční, takže co jiného k tomu ještě říct, než že všem přeji šťastné a klidné Vánoce.“

Rohlik.cz společně s vánočním reklamním spotem spouští také prodej vánočního a mikulášského sortimentu. V kategorii Vánoce zákazníci najdou nejen boží jídlo, ale taky kosmetiku, hračky, dekorace a další ingredience, které na Vánoce budou potřebovat. Vybírat lze z více než 17 000 položek.

Čtete také
Rohlík nastavuje brutální laťku

Vizitka kampaně:

Klient: Rohlik Group

Produkce a kreativa: Punk Film

Režie: Pavel Nosek

Herci: Jiří Bartoška, Nathálie Koloušková

Foto: Rohlik.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.