Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Mora
Kampaně

Mora chce kampaní rozezpívat Česko i Slovensko

Redakce MAM1. 11. 20211. 11. 2021

Píseň, která hraje ústřední roli nové kampaně kuchyňské značky, vznikla pod taktovkou WMC/Grey a hudebního domu Butter.

Eliška Walsh, známá ze spolupráce s kapelou Čechomor, nazpívala píseň, s jejíž pomocí chce kampaň tradiční česká značka Mora rozezpívat celé Česko a s pomocí Sisy Fehér i Slovensko. Text a scénář napsal idea maker a copywriter Pavel Wilhelm Přibyl. Hudbu složil Viliam Béreš, hudební producent a kreativní ředitel Butter pro Evropu, spolu s Jamesem Harriesem, anglickým písničkářem, jenž napsal hudbu například ke snímku Lidice.

„Šli jsme hlavně po energii, chtěli jsme, aby posluchači měli cukání vyskočit od stolu a začít bezhlavě tancovat a pozpěvovat si. Do natáčení jsme zapojili celý tým Butter, kytary nám přišly z New Yorku a perkuse z Los Angeles. Strašně jsme se při natáčení bavili a doufám, že se nám tyhle pozitivní emoce podařilo do písničky otisknout,“ říká Viliam Béreš.

Společnost Mora chtěla oslovit i mladší cílovou skupinu a zároveň originálně ztvárnit svůj claim: Mora. Plná života. „Obojí forma moderního svižného Mora songu skvěle splňuje,“ říká Regina Netolická, šéfka českého a slovenského marketingu skupiny Gorenje, do níž Mora spadá.

Dvouminutový klip k písni se odehrává v kuchyni, kde se v mnoha rychlých záběrech prostřídá celá rodina. „Každý tu má svou nezastupitelnou roli. Stejně jako spotřebiče, které svými zvuky a pohyby hudbu neotřele doplňují. Vše se prostě točí kolem kuchyně Mora a my ukazujeme, jak to v ní žije,“ popisuje Pavel Wilhelm Přibyl.

Z celého songu vznikl 30sekundový spot, který běží v televizi. Nechybí ani rozhlasové spoty. „Chceme, aby se písnička lidem dostala pod kůži. Proto zároveň spustíme velkou soutěž o kuchyňské spotřebiče. V jejím rámci mají soutěžící za úkol se natočit, jak na Mora písničku tančí a zpívají,“ dodává account directorka WMC/Grey Karolína Jansová.

Kampaň potrvá do konce listopadu a její součástí je i propagace v on-line prostředí, na sociálních sítích Facebook, Instagram nebo TikTok a spolupráce s několika českými i slovenskými influencery.

Zavřít reklamu

Studie Mars: Většina žen chce odstranit systémovou diskriminaci a stereotypy

Starší článek

Agentury Konektor Place se postarají o komunikaci společnosti Gusty

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.