Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kofola
Kampaně

Kofola se na Vánoce vrací s prasátkem, upletla také „Kofoměkkouše“

Redakce MAM4. 11. 20214. 11. 2021

Oblíbený vánoční spot poběží v TV už podevatenácté, kampaň doplní „měkké dárky“ vytvořené se značkou Fusakle a limitovaná edice příchutí.

I letos se na televizních obrazovkách objeví spot se zdomácnělou hláškou „já nemusím, já už ho vidím“. Spot se vysílá už od roku 2003 a v Česku i na Slovensku patří k těm nejznámějším a nejočekávanějším. „Letos začínáme kampaň o něco dříve, abychom dali fanouškům Kofoly včas vědět o nové kolekci kofolích dárků,” popisuje důvod startu kampaně již počátkem listopadu Ľubica Mieresová, manažerka značky Kofola.

Pro letošek tradiční kampaň se sloganem „Jestli se nepletu, Vánoce jsou tu“ doplňuje animace prasátka s klubkem vlny a kolekce ponožek, šál a čepic v „kofoláckém“ vánočním designu s prasátky vytvořená ve spolupráci se značkou Fusakle. Dostupná je na webu Kofoly do vyprodání zásob. „Chtěli jsme všem našim fanouškům poděkovat za věrnost a přinést jim k našemu společnému výročí malý dárek. Vždyť bez jejich přízně bychom naše ‚zlaté prasátko‘ nepouštěli na obrazovky zas a znovu,“ dodala Mieresová.

Celý výtěžek z prodeje vánočních „Kofoměkkoušů“ poputuje na podporu výrobců textilu, oblečení a obuvi, sdružených v iniciativě Obleč sa doma. Kofoponožky od firmy Fusakle však budou i odměnou za nákup celého 6-packu Kofoly ve spotřebitelské soutěži, která trvá do 31. prosince 2021.

Pletený motiv se otiskl i do etiket Kofoly Original 2l a 1,5l a vánočních limitek Karamel 2l a Jablko se skořicí 2l. Vánočně „propletené“ jsou i sociální sítě Kofoly včetně komunikace na prodejnách.

Vizitka kampaně:

Start televizní kampaně: 4.11.2021

Kreativní koncept a supervize: Justmighty Agency

Produkce spotu: Overhere

Klíčové vizuály a rozpracování: Justmighty Agency

PR: Lesensky.cz (CZ), 1st CLASS AGENCY (SK)

Mediální agentura:

Digiline

Zavřít reklamu

WY Group si pro komunikaci na českém i slovenském trhu vybrala Rubikon PR

Starší článek

Sportisimo má poprvé čistě brandovou kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Volodymyr Zelenskyj je komunikátorem roku podle PRWeeku

PRWeek ve svých globálních oceněních udělil speciální cenu ukrajinskému prezidentovi, jehož komunikační styl „může definovat aktuální éru“.
19. 5. 202219. 5. 2022
Zprávy

Mediaprojekt: Nejvíce rostly zpravodajské týdeníky

Z aktuálních dat Mediaprojektu za 2. čtvrtletí 2021 až 1. čtvrtletí 2022 vyplývá, že celkový zásah tiskových médií za uvedené období dosáhl 83 procent…
19. 5. 202220. 5. 2022
Kampaně

Už jste viděli vše? Nike se Spikem Lee slaví padesátiny

Na oslavu 50. narozenin přizval sportovní gigant Nike známého režiséra Spika Leeho, aby režíroval a hrál v nejnovější reklamě, která se ptá diváků:…
19. 5. 202219. 5. 2022
Akce

Svengali, Havas, AC&C a MSL mají nejvíce šancí v soutěži Lemur

Sedmnáctý ročník oborové soutěže pořádané Asociací public relations zná finalisty. Vítěze vyhlásí na galavečeru 22. června.
19. 5. 202220. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.