Foto: Kofola

Kofola se na Vánoce vrací s prasátkem, upletla také „Kofoměkkouše“

4. 11. 2021 12:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Oblíbený vánoční spot poběží v TV už podevatenácté, kampaň doplní „měkké dárky“ vytvořené se značkou Fusakle a limitovaná edice příchutí.

I letos se na televizních obrazovkách objeví spot se zdomácnělou hláškou „já nemusím, já už ho vidím“. Spot se vysílá už od roku 2003 a v Česku i na Slovensku patří k těm nejznámějším a nejočekávanějším. „Letos začínáme kampaň o něco dříve, abychom dali fanouškům Kofoly včas vědět o nové kolekci kofolích dárků,” popisuje důvod startu kampaně již počátkem listopadu Ľubica Mieresová, manažerka značky Kofola.

Pro letošek tradiční kampaň se sloganem „Jestli se nepletu, Vánoce jsou tu“ doplňuje animace prasátka s klubkem vlny a kolekce ponožek, šál a čepic v „kofoláckém“ vánočním designu s prasátky vytvořená ve spolupráci se značkou Fusakle. Dostupná je na webu Kofoly do vyprodání zásob. „Chtěli jsme všem našim fanouškům poděkovat za věrnost a přinést jim k našemu společnému výročí malý dárek. Vždyť bez jejich přízně bychom naše ‚zlaté prasátko‘ nepouštěli na obrazovky zas a znovu,“ dodala Mieresová.

Celý výtěžek z prodeje vánočních „Kofoměkkoušů“ poputuje na podporu výrobců textilu, oblečení a obuvi, sdružených v iniciativě Obleč sa doma. Kofoponožky od firmy Fusakle však budou i odměnou za nákup celého 6-packu Kofoly ve spotřebitelské soutěži, která trvá do 31. prosince 2021.

Pletený motiv se otiskl i do etiket Kofoly Original 2l a 1,5l a vánočních limitek Karamel 2l a Jablko se skořicí 2l. Vánočně „propletené“ jsou i sociální sítě Kofoly včetně komunikace na prodejnách.

Vizitka kampaně:

Start televizní kampaně: 4.11.2021

Kreativní koncept a supervize: Justmighty Agency

Produkce spotu: Overhere

Klíčové vizuály a rozpracování: Justmighty Agency

PR: Lesensky.cz (CZ), 1st CLASS AGENCY (SK)

Mediální agentura:

Digiline

Foto: Kofola

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.