Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Kampaně

Každá evoluce potřebuje palivo, říká kampaň Evolucionáři

Redakce MAM16. 11. 202116. 11. 2021

Provozovatel čerpacích stanic MOL upozorňuje v kampani od WMC/Grey na prémiová paliva prostřednictvím příběhů průmyslového i osobního rozvoje. Využije i podcasty s osobnostmi.

Hlavním tématem nové podzimní kampaně společnosti MOL Česká republika na podporu prodeje a povědomí veřejnosti o prémiových palivech MOL Evo je „evoluce“, a to jak v oblasti paliv, tak v oblasti individuálního rozvoje.

„V kampani chceme ukázat, že každá evoluce, jak technologická, tak osobní, potřebuje své palivo, svou motivaci. Osobní evoluce je o touze rozvíjet se a zlepšovat, posouvat se kupředu. To platí i pro naše podnikání. Neustále vyvíjíme kvalitnější paliva pro naše zákazníky a zlepšujeme naše servisní stanice. Chceme být skutečně každodenním partnerem, který poskytuje každý den o trochu lepší místo k občerstvení a k odpočinku na cestách,“ říká Martin Pavlíček, manažer korporátní komunikace MOL Česká republika.

  • Moderátor Míra Hejda a Jindřich Trpišovský

Kampaň „Evolucionáři“ běží v rádiu na stanicích Kiss, Impuls a Hitrádio FM Plus, v online kanálech MOL a v titulech vydavatelství Czech News Center. Využívá i populárního formátu podcastů na platformě Youradio Talk, v nichž svou osobní evoluci představí řada osobností ze světa sportu nebo vědy. V podcastu se v prvních pěti dílech představí Jindřich Trpišovský, trenér fotbalové Slávie, jetsurfista Matyáš Kulich, rally jezdec Jan Kopecký, fotbalista Tomáš Hübschman a moderátorka Zorka Hejdová.

„Inspirativní lidské příběhy přináší nové spojení mezi DNA značky MOL a osobním rozvojem každého z nás. Naplňujeme tak ambici značky hledat přesahy mimo běžná komunikační témata daného segmentu,“ říká Aleš Hron, stratég z agentury WMC / Grey, která stojí za kreativním návrhem konceptu a pomáhá ho adaptovat do jednotlivých kanálů. Do projektu je zapojená též mediální agentura Mindshare a public relations agentura Native PR.

Zavřít reklamu

Češi na Vánoce nakupují rok od roku dříve a drží se oblíbených e-shopů

Starší článek

Agentura Mustard zahajuje spolupráci s Fernet Stockem

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.