Foto: muziprotirakovine.cz

Kampaň „vercajk v cajku“ podporuje prevenci rakoviny prostaty

3. 11. 2021 10:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Charitativní osvětový projekt Movember během listopadu podporuje kampaní i společnost Janssen s agenturou Insighters. Komunikace cílí i na lékaře.

Letošní Movember podpoří také společnost Janssen, která s agenturou Insighters připravila Kampaní „Vercajk v cajku“ podporuje společnost Janssen s agenturou Insighters letošní Movember. Charitativní osvětový projekt upozorňuje na důležitost prevence rakoviny prostaty a varlat již tradičně po celý listopad. V Česku iniciativu zaštiťuje Nadační fond Muži proti rakovině ve spolupráci s Českou urologickou společností.

Neotřelý claim se objeví nejen v médiích a na sociálních sítích. Komunikace bude směřovat také na samotné lékaře, kteří by se letos měli do kampaně maximálně zapojit a informovat své pacienty o možnosti preventivních Movember prohlídek, které jsou pro mužské zdraví zásadní.

Kampaň „Vercaj v cajku“ apeluje zejména na muže ve věku 50+, aby se objednali k urologovi na takzvanou Movember prohlídku, tedy na preventivní vyšetření rakoviny prostaty. Dává si za úkol upozornit na prevenci a zbavit strachu z neznámého vyšetření: „Jako agentura máme rozsáhlé zkušenosti v oblasti health care komunikace, myslím, že i díky tomu se nám podařilo připravit trefnou, neotřelou a přímočarou kampaň. Těšíme se na její realizaci,“ říká Ondřej Hubatka, spolumajitel agentury Insighters.

Insighters pro kampaň zajišťují přípravu PR kampaně, mailingu, správu a obsah pro sociální sítě, performance marketing či přípravu a realizaci videotestimoniálů. 

Foto: muziprotirakovine.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.