Foto: seznam.cz

„Jak přežít Vánoce“ poradí děd Vševěd v kampani Seznamu

25. 11. 2021 16:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Seznam.cz ve vánoční kampani znovu sází na dříve úspěšnou pohádkovou tematiku, přičemž se ještě více snaží o nadsázku a humor. Cílem je upoutat pozornost nových uživatelů služby Vyhledávání a přimět je k instalaci mobilní aplikace Seznam.cz.

Hlavní postavou hraných spotů je opět děd Vševěd, který dominoval už několika dřívějším kampaním, a podle vedení Seznam.cz se stal u publika populárním. Zatímco v pohádkovém příběhu si lidé pro radu chodí za ním, on sám má na pomoc služby Seznam.cz. „Lidé tak během kampaně mohou sledovat, jak se s tím naši hlavní hrdinové poperou,“ popisuje Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.

Reklamní kampaň se dělí na dvě části – první již od 15. listopadu propaguje službu Vyhledávání. Ta prostřednictvím mapových a receptových karet pomáhá uživatelům se v obsahu webu orientovat. Lidem vyfiltruje vánoční témata jako například tipy na dárky, dekorace, recepty nebo tradice.

Druhá část odstartuje o měsíc později, 15. prosince, a má za cíl přesvědčit uživatele ke stahování aplikace Seznam.cz do mobilních telefonů. „Chceme lidem připomenout, že díky naší aplikaci mají vše dostupné na jednom místě, bezpečný přístup do e-mailu nebo že je upozorníme na podvodné stránky,“ vysvětluje Mašková.

Kreativní koncept kampaně vznikl v interním týmu marketingového oddělení Seznam.cz. V online prostředí se s reklamou setkají potenciální uživatelé v podobě bannerů a na sociálních sítích, offline pak v tištěných médiích vydavatelství Borgis, pod které spadá deník Právo. Hraný spot připravila kreativní a produkční agentura Flux Films. Bude ke zhlédnutí v kinech CineStar a na obrazovkách televizí Nova a Prima.

Foto: seznam.cz

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.