Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Home Credit
Kampaně

Home Credit má televizní kampaň na odložené splácení

Redakce MAM3. 11. 20213. 11. 2021

V předvánočním čase chce společnost spoty vytvořenými s Gate 78 podle svých slov podpořit i partnery v maloobchodu.

Home Credit od listopadu spouští spoty s nabídkou s odloženým odkladem splácení jak pro stávající, tak pro nové klienty. Firma zaměřená na spotřebitelské financování tím chce údajně podpořit své partnery v maloobchodu – kamenné prodejny i e-shopy.

„Naše TV spoty ukazují možnost, jak se dá na konci roku pohodlně nakoupit a začít přitom splácet až za tři měsíce po nákupu,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí oddělení brand a marketingové komunikace Home Creditu a dodává: „Reklama představuje lidem cestu, jak před Vánocemi nezatížit rodinný rozpočet. Přičemž lidé si mohou vybrat, jestli se vydají na nákupy k partnerům Home Creditu, nebo pro nákupy kdekoli si sjednají nákupní účet na webových stránkách splacejpak.cz, nebo splacajpotom.sk.“

Spoty běží od začátku listopadu vždy od neděle do středy na programech Prima Group, Barrandov Group a stanicích Atmedia. Ve vysílání poběží až do 15. prosince. Na Slovensku se ve stejném období bude spot vysílat na stanicích Markíza Group. Na přípravě kampaně Home Credit spolupracoval s produkční agenturou Gate 78 ze Zlína.

Zavřít reklamu

Kampaň „vercajk v cajku“ podporuje prevenci rakoviny prostaty

Starší článek

Anonymitu u nás nechceme

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.