

Home Credit má televizní kampaň na odložené splácení
V předvánočním čase chce společnost spoty vytvořenými s Gate 78 podle svých slov podpořit i partnery v maloobchodu.
Home Credit od listopadu spouští spoty s nabídkou s odloženým odkladem splácení jak pro stávající, tak pro nové klienty. Firma zaměřená na spotřebitelské financování tím chce údajně podpořit své partnery v maloobchodu – kamenné prodejny i e-shopy.
„Naše TV spoty ukazují možnost, jak se dá na konci roku pohodlně nakoupit a začít přitom splácet až za tři měsíce po nákupu,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí oddělení brand a marketingové komunikace Home Creditu a dodává: „Reklama představuje lidem cestu, jak před Vánocemi nezatížit rodinný rozpočet. Přičemž lidé si mohou vybrat, jestli se vydají na nákupy k partnerům Home Creditu, nebo pro nákupy kdekoli si sjednají nákupní účet na webových stránkách splacejpak.cz, nebo splacajpotom.sk.“
Spoty běží od začátku listopadu vždy od neděle do středy na programech Prima Group, Barrandov Group a stanicích Atmedia. Ve vysílání poběží až do 15. prosince. Na Slovensku se ve stejném období bude spot vysílat na stanicích Markíza Group. Na přípravě kampaně Home Credit spolupracoval s produkční agenturou Gate 78 ze Zlína.
Podobné zprávy


Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News


Knowlimits se stává největší agenturou na trhu


Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

