Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Fitmin
Kampaně

Fitmin spustil podzimní kampaň Krmivo šampionů

Redakce MAM5. 10. 20215. 10. 2021

V kampani značka představuje mazlíčky jako hrdiny domácností, podpoří ji TV reklamou, velkou spotřebitelskou soutěží, digitální a PR komunikací.

Český výrobce krmiv pro domácí mazlíčky Fitmin spustil od 1. října podzimní kampaň Krmivo šampionů, která poběží do konce listopadu. Ke každému psovi, kočce nebo koni přistupuje jako k šampionovi, i když nemá doma diplom z výstav či závodů. „Pro nás je každý mazlíček jedinečným tvorem, kterému chtějí páníčci dopřát to nejlepší. I když je to šampion ve zlobení, pobíhání či hrabání děr na zahradě,“ vysvětluje hlavní myšlenku podzimní kampaně marketingová manažerka Anežka Petrů.

V kampani Fitmin poukazuje na široké portfolio, jež obsahuje třiu celené řady krmiv pro psy, dvě pro kočky a kompletní program krmiv pro koně. Nákupem krmiv ze všech těchto produktových řad, včetně doplňkového sortimentu v podobě mokrého krmiva, výživových doplňků i přírodních pochoutek značky, se lidé mohou zapojit do velké spotřebitelské soutěže, ve které mohou vyhrát speciálně vybavené auto pro život a cesty s domácími mazlíčky v hodnotě 500 000 korun a další hodnotné týdenní ceny. „Mechanika soutěže je jednoduchá. Každý, kdo na území ČR nakoupí minimálně za 1500 korun s DPH v rámci jednoho nákupu jakékoliv produkty Fitmin, vyfotí s nimi svého šampiona a zaregistruje účtenku, je přihlášen do slosování,“ vysvětluje princip a fungování soutěže Petrů.

Hlavní spot navazuje na reklamu z roku 2020, doplňuje ho promo spot s informacemi o soutěži a sponzoringem, poběží na televizních obrazovkách v říjnu a listopadu. Kampaň vznikla adaptací spotů vytvořených v loňském roce a na její realizaci se včetně digitální komunikace a spotřebitelské soutěže podílel tým WPP. Na PR části spolupracovala agentura Insighters.

Výrazná část kampaně bude využívat i digitální prostředí. Tam se bude značka soustředit primárně na sociální sítě, bannerové a vyhledávací kampaně. „V první fázi chceme oslovit co nejvíce lidí a ukázat jim benefity našich produktů, ze kterých si mohou vybrat ten nejvhodnější produkt pro svého šampiona. Na sociálních sítích se chystáme využívat darkposty, karuselové formáty, Instastories a Facebook Instant Experience. Naším hlavním cílem je být vidět,“ říká Petrů. 

Zavřít reklamu

Médea navyšuje základní kapitál. Soukup chce vyvrátit finanční potíže

Starší článek

Prima Show přinese Like House 2 i novinku, Královny butiků

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.