Foto: Aukro

Dejte věcem nový život, vzkazuje Aukro v kampani

25. 10. 2021 10:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Dlouhodobá kampaň portálu, která vznikla ve spolupráci s agenturou Werk Camp, poběží i v příštím roce. Značku Aukro má osvěžit.

Aukro spustilo dlouhodobou kampaň, pro kterou celkem vzniklo šest spotů, tři bumpery a šest rozhlasových spotů. Do konce roku bude k vidění v TV, online, na YouTube a sociálních sítích, pokračovat bude ale i v příštím roce.

V prvních třech spotech, natočených v produkci Film Service a v režii Štěpána Vodrážky, cílí Aukro na střední a mladší generaci řešící svízele spojené s přebytečnými věcmi, které mají doma. Koncept „ Au! Wau!“ vytvořený ve spolupráci s agenturou Werk Camp drží jednotnou linii s claimem „Dejte věcem nový život.“ Založen je na emocích, radosti z úlovků, ale i z toho, že se věcí zbavíme. Také je o vášni sběratelů, o příbězích věcí. Aukro se prezentuje jako optimistická, pozitivní značka, šířící radost z prodeje i nákupu, a napomáhající udržitelnému přístupu.

„Aukro je na trhu osmnáct let a brand potřebuje osvěžit. Cílem je Aukro především připomenout a učinit ho relevantní cílové skupině. Chceme tak nyní oslovit i mladší generaci, která si zařizuje první byt, mladé rodiny s dětmi, kde se hromadí věci, které už nepotřebují a také kutily, kteří mají doma různé poklady,“ uvedl Jan Sadílek a dodal: „Chceme, aby se Aukro stalo první volbou pro prodej nepotřebných věcí a ulovení aktuálně potřebných. Chceme Aukro asociovat s radostí ze zbavení se přebytečného i s radostí z nabytí nového. Koncept AU!WAU! přináší výraznou a dynamickou komunikaci, motivuje k akci. Hodně věříme i na český humor.“

Vizitka kampaně:

Klient: Aukro

Kreativní agentura: WERK CAPM

Produkce: Film Service

Režie: Štěpán Vodrážka

Foto: Aukro

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.