Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Zátkovy těstoviny
Kampaně

Zátkovy těstoviny v novém spotu sází na animaci

Redakce MAM2. 9. 20213. 9. 2021

Televizní kampaň od agentury Mellow představují tradiční příběh Zátkovy rodiny a vzniku značky.

Výrobce Zátkových těstovin Europasta SE představil nový animovaný spot založený na tradičním příběhu Zátkovy rodiny. Kampaň, kterou pro společnost vytvořila reklamní agentura Mellow, běží do 19. září na programech Nova Family.

Spot se snaží přiblížit dnešním spotřebitelům příběh tradiční české značky. Pan Zátka to podle společnosti neměl lehké, v průběhu času bojoval s okolnostmi i s režimem, ale přesto si zachoval charakter. A charakter dokázal vtisknout i svým těstovinám. „Byl to člověk ztělesňující často již zapomenutou noblesu a dobré mravy, tradici a kvalitu. A naším úkolem bylo všechny tyto atributy zohlednit při tvorbě spotu. Proto jsme zvolili formu animovaného příběhu, a zároveň tak navázali na kontext doby a historii loutkářství v Čechách. Chtěli jsme se skrz pohádkovou nadsázku přiblížit k dětem a rodině, “ uvedla Lucie Černá, kreativní ředitelka agentury Mellow.

Reklamní spot v délce 25 sekund běží od 23. srpna do 19. září na programech Nova Family. Kampaň na Zátkovy těstoviny zahrnuje také online a social kanály. O kreativu se postarala Lucie Černá z Mellow a Hynek Bernard. Režie spotu se ujal Pavel Soukup, animaci vytvořili v Animation People. Spotem provází hlas Oty Jiráka.

Vizitka kampaně

Klient: Zátkovy těstoviny

Agentura: Mellow

Kreativa: Lucie Černá

Režie: Pavel Soukup

Animace: Animation People

Zavřít reklamu

Pro potraviny chodí Češi nejraději do supermarketu. Za lokální si rádi připlatí

Starší článek

Nechutná, ale funguje, tvrdí Alavis Maxima v novém spotu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.