Foto: Alavis Maxima

Nechutná, ale funguje, tvrdí Alavis Maxima v novém spotu

2. 9. 2021 17:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Přípravek na kloubní výživu Alavis Maxima Triple Blend bude s kampaní od agentury Czech Promotion na obrazovkách do poloviny prosince.

Výraznost a opravdovost jsou hlavní rysy nového hraného spotu na kloubní přípravek Alavis Maxima Triple Blend. Masivní kampaň, pod kterou je podepsaná agentura Czech Promotion, běží na ČT a kanálech Nova Group a Primy od 20. srpna až do poloviny prosince.

Kampaň navazuje na velmi úspěšný koncept ,Nechutná, ale funguje‘. Agentura Czech Promotion na ní spolupracovala s režisérem Jaroslavem Zderadičkou z Film Zličín Company.

„Televizní reklamu podpoří od září i online kampaň. Produktová video reklama poběží na portálu Seznam.cz,“ doplnil Gabriel Berzsi z online divize Czech Promotion.

Vizitka kampaně:

Klient: Alavis Maxima

Agentura: Czech Promotion

Režie: Jaroslav Zderadička

Foto: Alavis Maxima

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.