Foto: Johnnie Walker

Na zdraví, říká Adrien Brody v novém spotu Johnnie Walker

13. 9. 2021 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Skotská whisky zahájila spolupráci s oscarovým hercem, v kampani společně posunují slogan „keep walking“ s odkazem na dění v uplynulých osmnácti měsících.

„Zažili jsme těžké časy. Alespoň teď víme, co je pro nás skutečně důležité. Kráčíme dál,“ říká americký herec, producent a držitel Oscara Adrien Brody v novém spotu značky Johnnie Walker.

Snahou kampaně s názvem „The Walkers“ je posunout populární slogan Keep Walking (kráčej dál) s odkazem na dění v uplynulých osmnácti měsících. „Svět potřebuje pokrok nyní více než kdy dříve a toho můžeme dokázat společně,“ je aktuálně přesvědčena značka. I Brody je známý vášní, kterou vkládá do své práce a snahy o společný pokrok a o zlepšení světa. V kampani inspiruje diváky k tomu, aby našli svůj vnitřní elán a skrytý talent a podělili se o ně se světem.

„Ve světě byl Johnnie Walker vždy vnímán jako silná značka, která po staletí spojovala lidi. Teď je to aktuálnější než kdy jindy,“ dodává Jakub Kabourek, brand manager Johnnie Walker ve společnosti Stock Plzeň-Božkov.

Johnnie Walker je světovou jedničkou mezi skotskými whisky a k dostání je ve více než 180 zemích světa. Portfolio whisky zahrnuje Johnnie Walker Red Label, Black Label, Double Black, Green Label, Gold Label Reserve, Aged 18 Years a Blue Label. Dohromady to představuje více než 19 milionů prodaných produktů ročně.

Foto: Johnnie Walker

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.