Foto: OZP

Kampaň s novými ambasadory. Začali jsme si s OZP, říkají Lucie Benešová a Tomáš Matonoha

3. 9. 2021 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

TV Nova je průkopníkem nových trendů

TV Nova mění přístup k audiovizuální produkci. Zelené natáčení se stává standardem přinášejícím ekologické inovace.

Reklama
SDG

Návrh kreativní komunikace pro Oborovou zdravotní pojišťovnu připravila agentura COT Group. Upozorňuje na inovovanou aplikaci Vitakarta.

Na aplikaci Vitakarta, která funguje už takřka deset let a letos prošla výraznou proměnou reflektující současné požadavky, upozorňuje v nové kampani Oborová zdravotní pojišťovna (OZP), která je třetí největší zaměstnaneckou pojišťovnou v Česku.

„Pro OZP představuje klíčový prvek komunikace a vztahů s klienty. Snažili jsme se ji proto představit osobněji, přátelštěji a místo toho formálního, technicistního názvu jsme hledali obyčejné jméno. Měl by to přece být každodenní spolehlivý parťák,“ vysvětluje Petr Karban, kreativní ředitel agentury COT group, která s OZP na marketingové a mediální strategii spolupracuje.

Aplikaci totiž říkají Víťa noví ambasadoři a zároveň noví klienti OZP – Tomáš Matonoha, Lucie Benešová a jejich děti Lara a Štěpán. „Nápad na využití ambasadorů jsme do OZP přinesli jako novinku, protože jsme přesvědčeni, že její preventivní programy zaslouží pozornost. A reálná rodina v reálných situacích dokáže lidi oslovit, zvláště když je to rodina tak sympatická a uvěřitelná,“ vysvětluje sázku na ambasadory Eva Frindtová, jednatelka agentury COT group.

Hlavním prvkem kampaně je pak široká nabídka bonusů, benefitů a preventivních programů aplikace. „Přitom, když jsme s VITAKARTOU před lety začínali, byl to tak trochu hobby projekt několika nadšenců v pojišťovně, a dnes je to nástroj, který každodenně využívá několik tisíc lidí,“ poznamenává generální ředitel OZP Radovan Kouřil.

Strategie i komunikační kampaň, která kombinuje print, outdoor, TV i online, jsou dílem komunikační agentury COT group, režii spotů zajistil Tomáš Svoboda a vizuály nafotil David Kraus.

Foto: OZP

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Známe Agenturu roku! Aplaus patří McCann Prague!

Vítězné konfety se po roce opět snášejí na hlavy zástupců McCann Prague. Ti podruhé za sebou ovládli hlavní kategorii soutěže Agentura roku a celkem si ze slavnostního večera odnášejí šest trofejí. Nezávislou agenturou je Boomerang Communication, Nejlepším marketérem Kateřina Harris z řetězce Albert.

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.