Foto: České dráhy

Jeden Trojan nestačí, v novém spotu Českých drah má dvojroli

3. 9. 2021 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

Kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaků lidem, kteří by jinak jeli za byznysem autem.

Vyrazit si na služební cestu autem vám může způsobit nečekané trampoty. Tradiční hrdina spotů Českých drah Ivan Trojan je v nové kampani řeší s nečekaným protivníkem, sebou samým. Vystupuje totiž ve dvojroli nešťastného byznysmena, jemuž se cestou za obchodem rozbilo auto, i drzého servisáka z autoservisu, který mu s opravou „pomáhá“.

„Kdo bude mít navrch a jaká je pointa se dozvíte v TV spotu. Jasné je, že ve vlaku by se vám tohle nestalo,“ píše k tomu agentura Havas, která opět stojí za kreativou. Produkci měla na starosti Total HelpArt T.H.A. a režie se ujal Ondřej Trojan.

Nová kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaku cestujícím, kteří jezdí za byznysem a doposud volili auto. Vlak jim totiž nabízí v byznys třídě kromě rychlosti přepravy i větší pohodlí a dokonalý servis, kterého se při cestách autem nemusí dočkat.

Vedle televize se kampaň objeví i v rádiu a na internetu.

Vizitka kampaně:

Klient: České dráhy

Kreativní agentura: Havas Prague                 

Kreativní ředitel: Petr Čech, Jakub Kolářík

Art Director: Pavel Slováček  

Copywriter: Zdeněk Buchtela

Account director: Marcela Brabcová

Režie: Ondřej Trojan

Produkční agentura: Total HelpArt T.H.A.

Foto: České dráhy

Redakce MAM

Další zajímavé čtení