Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: České dráhy
Kampaně

Jeden Trojan nestačí, v novém spotu Českých drah má dvojroli

Redakce MAM3. 9. 20213. 9. 2021

Kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaků lidem, kteří by jinak jeli za byznysem autem.

Vyrazit si na služební cestu autem vám může způsobit nečekané trampoty. Tradiční hrdina spotů Českých drah Ivan Trojan je v nové kampani řeší s nečekaným protivníkem, sebou samým. Vystupuje totiž ve dvojroli nešťastného byznysmena, jemuž se cestou za obchodem rozbilo auto, i drzého servisáka z autoservisu, který mu s opravou „pomáhá“.

„Kdo bude mít navrch a jaká je pointa se dozvíte v TV spotu. Jasné je, že ve vlaku by se vám tohle nestalo,“ píše k tomu agentura Havas, která opět stojí za kreativou. Produkci měla na starosti Total HelpArt T.H.A. a režie se ujal Ondřej Trojan.

Nová kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaku cestujícím, kteří jezdí za byznysem a doposud volili auto. Vlak jim totiž nabízí v byznys třídě kromě rychlosti přepravy i větší pohodlí a dokonalý servis, kterého se při cestách autem nemusí dočkat.

Vedle televize se kampaň objeví i v rádiu a na internetu.

Vizitka kampaně:

Klient: České dráhy

Kreativní agentura: Havas Prague                 

Kreativní ředitel: Petr Čech, Jakub Kolářík

Art Director: Pavel Slováček  

Copywriter: Zdeněk Buchtela

Account director: Marcela Brabcová

Režie: Ondřej Trojan

Produkční agentura: Total HelpArt T.H.A.

Zavřít reklamu

Bolt na českém trhu nově vede Soňa Stloukalová

Starší článek

SportObchod.cz oznámil akvizici Fitness4U. Zákazníkům slibuje komplexnější nabídku

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.