Foto: České dráhy

Jeden Trojan nestačí, v novém spotu Českých drah má dvojroli

3. 9. 2021 14:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaků lidem, kteří by jinak jeli za byznysem autem.

Vyrazit si na služební cestu autem vám může způsobit nečekané trampoty. Tradiční hrdina spotů Českých drah Ivan Trojan je v nové kampani řeší s nečekaným protivníkem, sebou samým. Vystupuje totiž ve dvojroli nešťastného byznysmena, jemuž se cestou za obchodem rozbilo auto, i drzého servisáka z autoservisu, který mu s opravou „pomáhá“.

„Kdo bude mít navrch a jaká je pointa se dozvíte v TV spotu. Jasné je, že ve vlaku by se vám tohle nestalo,“ píše k tomu agentura Havas, která opět stojí za kreativou. Produkci měla na starosti Total HelpArt T.H.A. a režie se ujal Ondřej Trojan.

Nová kampaň od agentury Havas demonstruje výhody vlaku cestujícím, kteří jezdí za byznysem a doposud volili auto. Vlak jim totiž nabízí v byznys třídě kromě rychlosti přepravy i větší pohodlí a dokonalý servis, kterého se při cestách autem nemusí dočkat.

Vedle televize se kampaň objeví i v rádiu a na internetu.

Vizitka kampaně:

Klient: České dráhy

Kreativní agentura: Havas Prague                 

Kreativní ředitel: Petr Čech, Jakub Kolářík

Art Director: Pavel Slováček  

Copywriter: Zdeněk Buchtela

Account director: Marcela Brabcová

Režie: Ondřej Trojan

Produkční agentura: Total HelpArt T.H.A.

Foto: České dráhy

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.