Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Direct pojišťovna
Kampaně

Další nevyvedená rande představují výhody Direct pojišťovny

Redakce MAM23. 9. 202123. 9. 2021

Po „botoxákovi“ či „mamánkovi“ lovec autogramů nebo opozdilec. Nová kampaň pojišťovny od agentury YYY navazuje na koncept nevhodných nápadníků.

První rande naslepo nemusí dopadnout dobře, jak ukazuje nová kampaň pojišťovny Direct. Podobně jako v loňské kampani s claimem „konečně normální pojišťovna“ Direct svým logem ve třech spotech odpaluje od stolu nevhodné nápadníky. „Říkáme jim lovec autogramů, korpohad a opozdilec. Myšlenka je stejná jako u předchozích spotů, kdy nepovedení nápadníci vlastně představují to, proti čemu se jako pojišťovna vymezujeme a co se snažíme na trhu s pojištěním napravovat,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Kampaň běží od čtvrtka 23 září na kanálech skupiny Prima. vedle televizní běží i online kampaň včetně speciálních brandových formátů a YouTube, Facebookové a Instagramové podpory.

Ve spotech se tentokrát objeví i známí herci. Například Filip Kaňkovský, který představuje lovce autogramů. „Reklama musí zaujmout a pokud je vtipná, je to obrovská výhoda. V záplavě dnešní produkce je to radost,“ říká herec. „Natáčení jsem si moc užil. To odpalování v závěru byla taková zábava se špetkou strachu, trhnutí bylo celkem silné, ale jsem rád, že jsem si to mohl zkusit,“ popisuje natáčení Kaňkovský.

Při tvorbě klipů se Direct opět spojil se stejnými agenturami jako minule. YYY agency, vytvořila společně s marketingovým týmem Directu kreativní koncept, produkčně se natáčení chopila agentura Bumerang Film ze Zlína, režie se opět ujal Štěpan Fok Vodrážka.

Kampaň poběží do konce roku především v TV a online, na začátku příštího roku přibudou další dva spoty s tématikou nepovedeného rande. „Kampaň v lednu doplníme o tramvaj v Praze a Brně, v průběhu roku pak chceme i historicky poprvé vyzkoušet rozhlasové spoty. No a už teď můžu prozradit, že plánujeme v roce 2022 i něco více guerillového,“ uzavírá Nela Maťašeje.

Vizitka kampaně:

Klient: Direct pojišťovna

Agentura: YYY agency

Produkce: Bumerang Film

Režie: Štěpan Fok Vodrážka

PSALI JSME
VIDEO: Botoxák, zoufalec a mamánek. Direct uvedla kampaň z prostředí rande

Zavřít reklamu

Prodejny Humanic sází s novou identitou na Franze, ducha doby

Starší článek

Nadační fond Filantia bude spolupracovat s Bison & Rose

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.