Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Visa
Kampaně

Visa se nově představuje s modernizovanou značkou

Redakce MAM17. 8. 202117. 8. 2021

Globální poskytovatel platebních technologií spustil kampaň Seznamte se, Visa. Chce být pro každého.

Společnost Visa se nově představuje s modernizovanou značkou v kampani Seznamte se, Visa. Její součástí je minutový globální spot od režiséra Malika Hassana Sayeeda pod vedením kreativní agentury Wieden+Kennedy. Ten doplní série kratších spotů a fotografií. Společnost na jejich tvorbě spolupracovala s fotografkou Camillou Falquez a argentinským týmem režisérů Pantera & Co (Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton), aby živě zachytili momenty jako hledání nových možností placení, propojování lokálních obchodníků s globálními prodejci, proměna vedlejších prací v celosvětovou senzaci či • Vytváření budoucnosti, kde si za krypto budete moci koupit zajímavé věci.

„Lidé si myslí, že Visu znají. Zákazníci i podnikatelé věří v sílu oněch čtyř písmen a vidí je pokaždé, když otevřou peněženku, platí u stánku, v obchodě nebo na internetu. Už ale neví, že tato čtyři písmena řídí nejdynamičtější síť lidí, partnerů a produktů,“ říká Lynne Biggar, výkonná viceprezidentka a šéfka marketingu Visa. „Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu.“

Nová identita značky Visa pracuje s novým fontem, svěžejšími barvami i aktualizovaným logem. To má vyjadřovat poslání společnosti, která si zakládá si na důvěře, bezpečí, přijetí a inkluzi. Modernizovaná a dynamická vizuální identita je z dílny předního designéra Mucho. Kampaň „Seznamte se, Visa“ přináší první letmé pohledy na proměněnou vizuální identitu značky, která bude během letoška k vidění na všech místech, kde Visa působí.

  • Vývoj značky Visa

Zavřít reklamu

Portál pro seniory i60.cz slaví deset let

Starší článek

Knowlimits zakládá divizi rozšířené reality

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB

Tým bude vytvářet brandovou strategii i ATL kampaně. Christopha Wechslera doplňují Jiří Kirchner z DDB, Lucie Vestfálová z Made by Vaculik a Martin Gluvňa.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

PR klub zavádí institucionální členství

Pravidelné shromáždění PR klubu potvrdilo složení výkonného výboru a schválilo nové typy členství i možnosti benefitů.
29. 6. 202229. 6. 2022
Marketing

Alza a Heureka obnovují spolupráci

Alza.cz a Heureka.cz po dubnovém spuštění kooperace na Slovensku obnovují vzájemnou spolupráci i v české verze srovnávače. 
29. 6. 202229. 6. 2022
Kampaně

Mobilní aplikace Patron GO spustila první velkou online kampaň

V první velké online kampani Aplikace Patron GO se její tvůrci zaměřují na podporu finančního zdraví Čechů. Stojí za ní agentura NESSO films a hlavním…
29. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška
Matt Okša řídí marketing Binance pro Českou republiku

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.