Foto: Visa

Visa se nově představuje s modernizovanou značkou

17. 8. 2021 09:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Globální poskytovatel platebních technologií spustil kampaň Seznamte se, Visa. Chce být pro každého.

Společnost Visa se nově představuje s modernizovanou značkou v kampani Seznamte se, Visa. Její součástí je minutový globální spot od režiséra Malika Hassana Sayeeda pod vedením kreativní agentury Wieden+Kennedy. Ten doplní série kratších spotů a fotografií. Společnost na jejich tvorbě spolupracovala s fotografkou Camillou Falquez a argentinským týmem režisérů Pantera & Co (Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton), aby živě zachytili momenty jako hledání nových možností placení, propojování lokálních obchodníků s globálními prodejci, proměna vedlejších prací v celosvětovou senzaci či • Vytváření budoucnosti, kde si za krypto budete moci koupit zajímavé věci.

„Lidé si myslí, že Visu znají. Zákazníci i podnikatelé věří v sílu oněch čtyř písmen a vidí je pokaždé, když otevřou peněženku, platí u stánku, v obchodě nebo na internetu. Už ale neví, že tato čtyři písmena řídí nejdynamičtější síť lidí, partnerů a produktů,“ říká Lynne Biggar, výkonná viceprezidentka a šéfka marketingu Visa. „Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu.“

Nová identita značky Visa pracuje s novým fontem, svěžejšími barvami i aktualizovaným logem. To má vyjadřovat poslání společnosti, která si zakládá si na důvěře, bezpečí, přijetí a inkluzi. Modernizovaná a dynamická vizuální identita je z dílny předního designéra Mucho. Kampaň „Seznamte se, Visa“ přináší první letmé pohledy na proměněnou vizuální identitu značky, která bude během letoška k vidění na všech místech, kde Visa působí.

Foto: Visa

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.