Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MetroZoom
Kampaně

Reklama jak z Pottera, Wolt mění CLV podle počasí

Redakce MAM16. 8. 202116. 8. 2021

Rozvážková společnost v aktuální kampani automaticky nasazuje různé motivy na digitálních CLV v metru. Využívá jako první novinku společnosti MetroZoom

Podobně jako strop Velké síně školy čar a kouzel v Bradavicích zrcadlil skutečné počasí v okolí hradu, mění se i vizuály na digitálních CLV v pražském metru. Využitím dat o počasí pro spuštění konkrétního digitálního obsahu získávají klienti MetroZoom novou možnost, jak ještě lépe oslovit své zákazníky. Podle výzkumu, který proběhl ve Velké Británii, takto spouštěný obsah na digitálních CLV zvyšuje reakci mozku na reklamní sdělení až o 18 procent, což v konečném důsledku přináší nárůst prodeje až o 16 procent.

„V praxi tak dynamické nasazování obsahu podle počasí umožňuje například řetězcům použít motiv osvěžujícího nápoje, když teplota venku stoupne nad 20 stupňů, a naopak když začne být chladno, v komunikaci propagovat kávu na zahřátí. Módní značky mohou na podzim a v zimě měnit v kampani různé části oblečení podle toho, jestli zrovna sněží nebo prší a zákazníci potřebují spíše zimní péřovou bundu nebo nepromokavý kabát,“ představuje jen některé z mnoha možností využití této novinky Michal Tichý, obchodní ředitel MetroZoom. Klienti mohou dynamicky měnit obsah podle toho, zda svítí sluníčko a je jasná obloha, nebo je zataženo či je dokonce mlha. Dále jako spouštěč mohou využít déšť, bouřku, sníh nebo konkrétní teplotu.

Wolt jako první

Rozvážková společnost Wolt využívá tuto novinku v aktuální kampani jako první. Nabízí zákazníkům možnost zůstat raději v bezpečí a objednat si jídlo domů, když jsou venku bouřky. Nebo dostat zmrzlinu bez front, ve chvíli, kdy svítí sluníčko a teplota se přehoupne přes 25 stupňů. Každý z 816 tisíc desetisekundových spotů, které Wolt v kampani využije, je tak každou minutu nasazen dynamicky podle naprosto aktuálního počasí, aby byl vždy maximálně kontextově relevantní.

„Při minulé kampani v metru se nám velmi osvědčilo dynamické nasazování spotů podle času. Potvrdilo se, že takto komunikovaný – správný obsah ve správný čas – ještě více zvyšuje efekt naší kampaně. Nasazovat spoty podle počasí nám dává novou možnost pružně reagovat na aktuální chutě a potřeby našich klientů a v komunikaci použít tu nabídku, která je vždy nejlepší pro ten daný moment,“ popisuje benefity dynamického nasazování obsahu na základě aktuálních dat Daniel Blažek, marketingový manažer Woltu.

Jak to celé funguje? Jako zdroj dat o počasí slouží aplikace OpenWeatherMap, kterou využívají i společnosti jako Microsoft, Amazon, Facebook, Google a mnohé další. Klient připraví několik spotů – motivů pro různé počasí. Každou minutu před každým přehráním nového spotu klienta a pro každou ze 42 digitálních ploch zvlášť se software od MetroZoom propojí se zmíněnou aplikací a zjistí, jaké je aktuální počasí v ten daný moment a v tom daném místě, kde kampaň probíhá. Data o počasí, která jsou stará jen několik vteřin, poté fungují jako spouštěč pro automatické nasazení a přehrání konkrétního 10vteřinového spotu zvoleného pro dané počasí. Na každé ploše tak v jeden moment může běžet i jiný motiv stejného klienta, pokud jsou v různých částech Prahy jiné povětrností podmínky nebo teplota. Toto dynamické nasazování se odehrává v milisekundě, a když u dané plochy stojíte, nepoznáte rozdíl mezi klasickým spotem a spotem, který je spuštěn v návaznosti na počasí.

Zavřít reklamu

MÍSTO PRODEJE: Pop-up prodejny jako výhra

Starší článek

GroupM bude nadále pečovat o mediální prostor L’Oréal

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.