Foto: Martin Creep_s WeDigital pro B&J, Lucie Feriková_s WeDigital pro B&J, Sharlota__s WeDigital pro B&J_2, Veronika Arichteva_s WeDigital pro B&J

Kampaň na zmrzlinu Ben & Jerry’s od WeDigital dosáhla dvou milionů impresí

3. 8. 2021 13:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Čtyřměsíční influencer kampaň a komunikace na sítích spojená s brandem ze skupiny Unilever překonala očekávání i mírou engagementu na úrovni 4,5 procenta.

Agentura WeDigital se letos nově stará o značku Ben & Jerry’s, pro kterou zajišťuje spolupráci s influencery. Branodvá kampaň s výkonnostními prvky na prémiovou zmrzlinu, která běžela od března do června, pomohla dalšímu růstu obliby značky patřící skupině Unilever.

Kvůli různorodosti spotřebitelů, představovali influenceři zmrzlinu na různých sítích. K již klasickému Instagramu přibyla videa i na TikToku. Právě výběr TikToku byl podle agentury jednou z ingrediencí úspěchu kampaně. Výběr influencera, který dokáže do své obvyklé tvorby produkt klienta v placené spolupráci zakomponovat tak, aby to jeho diváci přijali, se na této síti ukazuje jako klíčový. Agentura WeDigital pro spolupráci oslovila Martina Creepa. Zástupce generace Z pro své publikum připravil zábavná videa a své posty sdílel i na Instagramu, což pomohlo většímu zapojení fanoušků.

Celkově se do kampaně zapojilo sedm influencerů, kteří dosáhli 4,47% engagement rate při téměř dvou milionech impresí. Původní odhady dosahu kampaně přitom byly o polovinu střídmější. „I kampaň pro Ben & Jerry’s ukazuje, jak se vyplácí najít vhodné influencery pro každý konkrétní příběh značky. Tentokrát jsme sáhli po těch, kteří se se svými jídelními návyky netají. Podobný přístup jsme využili i při přípravě kampaně pro The Vegetarian Butcher. Trendy ve stravování jsou na sítích jako doma. Influenceři se i o tyto své návyky dělí, a proto je jejich zapojení do kampaní na podobné produkty autentické. Právě z tohoto důvodu mohou influenceři hodně pomoci při představování nových food značek na českém i slovenském trhu,“ komentuje výsledky Andrea Hurychová, výkonná ředitelka a zakladatelka WeDigital.

V první části kampaně se agentura s influencery domluvila i na propagaci hardsellových akcí a soutěže o celoroční zásobu zmrzliny s příchutí Cookie Dough, která patří k nejoblíbenějším a nejprodávanějším příchutím. Všechny promo výrobky byly beze zbytku vyprodány.

Kampaň měla i svoji brandovou složku, ta představovala jednotlivé nové řady od veganské přes zmrzlinu se sníženým obsahem cukru až po speciální řadu vyrobenou ve spolupráci s Netflixem. Vybrané posty influencerů také Unilever podpořil mediálně. Kombinace soutěžního obsahu, tvorby influencerů a podpora jejich vybraných postů mediálním budgetem, vedla k úspěchu celé kampaně. Bez správné volby influencerů by ale šest postů a 42 zveřejněných stories nestačilo na téměř dva miliony organických impresí (plus jeden milion impresí díky mediální podpoře), 4,5% engagement rate a na 15 000 prokliků na soutěžní produkty.

„Našim cílem bylo najít pro každou řadu zmrzliny toho správného influencera, jenž má podobný životní styl. Díky tomu mohl vznikat autentický obsah, který jednotliví influenceři se svými fanoušky sdíleli. Brandové i výkonnostní výsledky kampaně ukazují, že se nám to za tímto účelem povedlo,“ uvedla Stanislava Theimerová, senior account manager WeDigital.

Vedle již zmíněného Martina Creepa spojila agentura WeDigital síly s Anit Bittnerovou, která oslovila veganskou komunitu. Ze Slovenska agentura zapojila Ivanu Antalovou a významný podíl na oslovení zákazníků měla také Veronika Arichteva.

WeDigital navíc tímto novým klientem posiluje i svoji pozici jako agentura starající se o obchodní značky Unilever. Mezi další klienty pocházející ze stejné skupiny, patří značky Dove, AXE, Pukka nebo právě The Vegetarian Butcher.

Foto: Martin Creep_s WeDigital pro B&J, Lucie Feriková_s WeDigital pro B&J, Sharlota__s WeDigital pro B&J_2, Veronika Arichteva_s WeDigital pro B&J

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení