Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Škoda Auto
Kampaně

Hra Founders se zakladateli Škoda Auto se dočká pokračování

Jakub Křešnička24. 8. 202125. 8. 2021

O interaktivní komiksovou hru přes messenger od agentury Socialsharks, s níž automobilka cílí na mladší publikum, je enormní zájem.

Až do 14. září mohou fanoušci značky Škoda hrát interaktivní hru v rámci kampaně Founders, která je dostupná přes facebookový profil automobilky a aplikaci Messenger. Za vyřešení rébusů mohou uživatelé vyhrát různé ceny včetně měsíční zápůjčky modelu Enyaq iV.

„Zájem o hru je enormní, v tuto chvíli evidujeme přes dvanáct tisíc hráčů a každým dnem číslo roste,“ říká Říká Filip Keresteš, zodpovědný ve Škoda Auto Česká republika za digitální ekosystémy.

Součástí kampaně jsou mimo jiné i dvě varianty tištěného komiksu, v němž se objevuje řada historických reálií, které mají u mladého publika potenciál vzbudit zájem o historii automobilky Škoda. Kampaňová varianta se čtrnácti stranami a QR kódem směřujícím do hry je primárně určená k distribuci do prodejní sítě. Prémiová varianta s dalšími čtrnácti stranami povídky obohacené o komiksové prcky je jednou z cen soutěže.

Už během startu kampaně Founders automobilka zmiňovala možnost, že v případě úspěchu kampaně „není vyloučeno“ podzimní pokračování s druhým komiksem. To je podle dosavadních výsledků velice pravděpodobné.

„Vzhledem k tomu, že jsme přibližně v polovině kampaně, je na její hodnocení ještě brzy. V současné chvíli ale velmi vážně zvažujeme pokračování kampaně,“ dodává Keresteš.

Laurin a Klement zachraňují Antonii

Hlavními hrdiny interaktivní komiksové hry jsou Václav Laurin a Václav Klement, kteří v Klementově secesní mladoboleslavské vile postaví auto na elektrický pohon – jak jinak než Enyaq iV. Radost jim ale zkazí zpráva od známého zločince Šimona Grasela, že unesl Klementovu manželku Antonii.

„V první kapitole Founders s názvem Šimon říká, máme pět pasáží s rozličnými lokacemi, tři velké logické rébusy, několik alternativních konců a možnosti učinit různá rozhodnutí. Každý, kdo dojde ve hře do cíle, se dostává do slosování o ceny. Za průchod hrou získává hráč trofeje. Když jich sesbírá všech osm, jeho šance na výhru ve slosování se zdvojnásobí,“ popisuje Daniel Krásný, kreativní ředitel agentury Socialsharks a zároveň dlouholetý redaktor časopisu Score a herního televizního pořadu RE-PLAY.

Se hrou Škoda cílila primárně na teenagery, ale i mileniály. Kampaň se opírá opírá o influencery z řad geeků, streamerů, hráčů videoher, ale také sběratelů komiksů. Při tvorbě se vycházelo z oblíbenosti starých textových adventur ale současných od Telltale Games nebo Dontnod Entertainment. Stylově se pak tvůrci ze Socialsharks nechali inspirovat seriálem Sherlock od BBC, který s retro nádechem přenáší historické postavy do současnosti.

„Chceme dokázat, že kampaň na platformě Messenger Bot nemusí být kožená nuda. Po nabitých zkušenostech z této realizace máme řadu dalších nápadů, jak posunout hru Founders na platformě v druhé kapitole ještě o úroveň dál. Rozhodně se jedná o projekt, který je svým pojetím na české půdě ojedinělý,“ dodává Daniel Krásný s tím že pokračování hry je naplánováno na konec tohoto roku.

Zavřít reklamu

Gartner: Marketingové rozpočty se propadly na 6,4 procenta obratu podniků

Starší článek

Billa si po košících bere „do parády“ i děliče regálů. Budou udržitelnější

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.