Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Sedita
Kampaně

Horalky se v novém spotu od Applepie ukazují jako věrný společník

Jakub Křešnička20. 8. 202120. 8. 2021

Vydařenost snahy udělat z tradičních oplatek lovebrand vyzkoušel I.D.C. Holding hned při startu kampaně, když kvůli vyjádření majitele o očkování vyzvali jeho odpůrci k bojkotu.

Jako věrný společník pro každou příležitost se v nové kampani ukazují tradiční Horalky od slovenské společnosti Sedita. Jejím hlavním prvkem je televizní spot pro český i slovenský trh v režii Paulíny Mačákové, podílela se na nem produkční společnost Apollon Studio. Cílem kampaně, za níž stojí slovenská agentura Applepie, je na Slovensku podpořit a udržet znalost značky, v Česku posílit její vnímání jako věrného společníka na výletech, ve škole i jinde.

„Horalky jsou náš slovenský poklad, a tak k nim musíme přistupovat. Je to jen jedna oplatka, s jednou příchutí, přesto jí patří obrovská část trhu,“ uvedla Zuzana Netíková, mezinárodní brand manažerka v I.D.C. Holdingu, pod nějž Sedita spadá.

Podle Netíkové bylo těžké najít koncept, který by vyhovoval tak široké cílové skupině. Nakonec společnost spolu s agenturou vsadila na to, že všechny spojují vzpomínky a zážitky spojené s Horalkami, které jsou pro každého. V každém záběru se objevují oplatky, ale hrdiny zůstávají fanoušci značky. Vedle spotu je součástí i kampaň na sociálních sítích spojená se soutěží, která má podpořit vnímání Horalek jako lovebrandu.

 „Všichni je mají rádi, ale dá se to změřit? Rozhodli jsme se to zkusit. Do kampaně může přispět každý, posunout Horalky celou zemí a dodat tak lásce k nim skutečný rozměr,“ uvedl Tomáš Kučírek, senior ideamaker agentury Applepie, která se zároveň na LinkedIn pochlubila, že se jí i díky spolupráci s I.D.C. Holding daří v FMCG oblasti.

Kampaň na Slovensku běží do 30. září v TV, online a na sociálních sítích Facebook, Instagram i YouTube. Online videa mají šest, patnáct a třicet sekund či minutu.

Bojkot versus fanoušci

Sílu značky si mohla skupina ověřit v podstatě hned při startu kampaně kvůli slovům majitele I.D.C. Holdingu Pavola Jakubce, který se v rozhovoru pro Denník N vyjádřil i k pandemii a očkování. „Mnoho neočkovaných lidí si stěžuje, že jsou diskriminovaní, ale jednoduché pravidlo je, že kdo je očkovaný, může jít, kam chce, ale kdo není, může zůstat doma, řekl mimo jiné Jakubec.

Na to odpůrci očkování reagovali výzvou k bojkotu Horalek, někteří zveřejňovali videa, jak oplatky rozbíjejí kladivem, internetový prodejce online-potraviny.sk vyřadil výrobky Sedity z nabídky.

Na bouři reagovali ale i fanoušci brandu, kteří Horalky začali nakupovat ve velkém. Za Seditu se postavily satirické stránky i Zomri a Prečo ľuďom hrabe? a vyzvaly k podpoře její značky.

Zavřít reklamu

Novým šéfem marketingu Sazky je Petr Matějovský

Starší článek

Filmový festoval se vrátil a s ním Karlovy Vary obsadí i značky

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.