Foto: ČSOB

Darwin and the Machines se starají o digitál a social ČSOB

26. 8. 2021 08:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V první kampani od agentury se sérií rychlých spotů banka propaguje okamžité otevření účtu přes mobil.

Vítězem tendru ČSOB banky na digital a social media komunikaci se stala hybridní agentura Darwin & the Machines. Ve své první kampani #MobilemObratem přináší sérii rychlých spotů propagujících okamžité otevření účtu. O produkci se postarala společnost Darq, režie se ujal Jan Chramosta.

„Každý z nás zažil pocit, kdy si od rodičů chtěl půjčit peníze a byl odmítnut. Právě tímto insightem se chceme přiblížit všem mladým ve věku 18 až 30 let. Na rozdíl od rodičů či přátel, mají u ČSOB jistotu, že po založení účtu dostanou tisícovku. A účet si otevřou #MobilemObratem,“ říká Michal Pastier, kreativní ředitel Darwin and the Machines.

Data potvrzují nárůst využívání mobilních technologií v segmentu, a tak kampaň využívá formu rychlých videohovorů. Banka formátem kóduje i zakládání nových účtů mobilním telefonem přes aplikaci ČSOB Smart.

„Věříme, že právě variabilita kampaně ve třech skvělých online spotech dokáže naplnit naše očekávání,“ doplňuje Radovan Kuštek, výkonný manažer skupinového digitálního marketingu ČSOB.

Ekosystém kampaně využívá v online prostoru sociální sítě a vybrané online portály. Spoty jsou doplněny dalšími formami od spolupráce s influencery, až po podpůrné display formáty.

Vizitka kampaně:

Klient: ČSOB

Agentura: Darwin and the Machines

Creative director: Michal Pastier

Strategy director: Juraj Pobjecký

Art director: Tereza Talichová

Project management: Dominika Nechvílová, Marian Fury

Produkce: Darq

Režie: Jan Chramosta

Foto: ČSOB

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.