Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LMC
Kampaně

Cokoliv může být znamení změnit práci, říká Jobs.cz

Redakce MAM30. 8. 202130. 8. 2021

Nová kampaň pracovního portálu společnosti LMC od agentury Outbreak povzbuzuje ke změně zaměstnání. Poběží do prosince.

Díky rekordní poptávce firem po zaměstnancích je vhodná doba změnit práci, upozorňuje nová kampaň portálu Jobs.cz, který provozuje společnost LMC, stejně jako portál Prace.cz, online vzdělávací službu Seduo.cz nebo web pro hodnocení firem Atmoskop.cz.

„Naše data ukazují, že se česká ekonomika dokázala s covidem vyrovnat velmi dobře. Pokles poptávky po zaměstnancích způsobený pandemií byl celkově menší a hlavně kratší, než si lidé myslí. Práce je spousta, ale lidé to často nevědí nebo se bojí hledat nové příležitosti k rozvoji. Drží se svých pozic i za cenu snížení nároků na současného zaměstnavatele. To je škoda, protože v současnosti trh práce přeje těm, kteří se chtějí ve své kariéře posunout, najít novou výzvu či lepší místo. A my kampaní vtipně ukazujeme, že pokud uvažujete o změně zaměstnání, teď je ta nejlepší doba,“ říká Milan Fořt manažer marketingu Jobs.cz.

Kampaň pracuje se sdělením „Cokoliv může být znamení změnit práci. Volných míst je více než kdy jindy!“. Vybírá vtipné, zajímavé i banální každodenní okamžiky a říká, že každý z nich může být znamením, že právě teď máte změnit zaměstnání.

„Volných míst je dnes tolik, že si jako znamení, že je čas změnit práci, můžete bez obav vybrat doslova cokoliv. Klíče v šachtě, podrážku na hnědo i 11:11 na hodinkách,“ vysvětluje Ivo Laurin, výkonný ředitel a „strategic planner“ agentury Outbreak, která kampaň vytvořila. „Česká ekonomika potřebuje růst a vrátit se k normálnímu fungování. Firmy, které přežily covid v dobré kondici, nebo je covid dokonce posílil, musí rychle najít co nejlepší zaměstnance a táhnout ekonomiku nahoru,“ dodává Milan Fořt.

Kampaň se objeví v televizi, OOH formátech, online a na sociálních sítích. Startuje na konci srpna a poběží do začátku prosince letošního roku. Pro společnost LMC ji vytvořila agentura Outbreak. Televizní reklamu realizovala produkce Woobetz a režíroval Vít Procházka. Na online a mediální části kampaně spolupracovaly agentury TSM Global, SocialSharks a Fragile.

Zavřít reklamu

Tony Hawk krví „podepsal“ skateboardy, aby podpořil charitu

Starší článek

Iva Welker bude výkonnou ředitelkou VMLY&R

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Tomáš Klus řeší jako inspektor Klusó vraždy PET lahví

Detektivní film noir vytvořila pro iniciativu Zálohujme.cz agentura AMI Digital. Klus si v krátkém filmu v režii Martina Janeše střihnul čtyřroli.
10. 8. 202210. 8. 2022
Lidé

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech

Společnost MultiSport Benefit po více než 10 letech změnila generálního ředitele v České republice. Nově tak na místo CEO nastupuje Miroslav Rech. Jeho…
10. 8. 202210. 8. 2022
Akce

TikTok plánuje na Prague Pride řadu aktivit

Platforma TikTok, jeden z hlavních partnerů dvanáctého ročníku festivalu Prague Pride, si připravila celou řadu tematických akcí a aktivit. Pro TikTok…
10. 8. 202210. 8. 2022
Média

Jde z něj hrůza a je manipulativní. Nový chatbot Mety ohodnotil Zuckerberga

V minulém týdnu byl spuštěn nový chatbot společnosti Meta vybavený umělou inteligencí BlenderBot 3. Novináři mu při té příležitosti položili několik otázek…
10. 8. 202210. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods
Kreativní ředitelkou World of Online je Markéta Tomanová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.