ADVERTORIAL University of New York in Prague (UNYP) připravila pro své potenciální studenty hned dva formáty otevřených dveří. Virtuální „open day“ proběhne ve čtvrtek 18. června. Klasický „open day“ je…
ADVERTORIAL Přišly o desítky milionů korun na tržbách, nasmlouvané akce i zavedené klienty. Eventové agentury patří k nejhůře zasaženým obětem pandemie. Byznys založený na osobním setkávání…
ADVERTORIAL V turbulentních post‑covidových časech už značky nemohou spoléhat na předchozí úspěchy. Musí dělat vše pro to, aby se do nich lidé „zamilovávali“ zase a znovu. K tomu povede jen…
ADVERTORIAL V průběhu epidemie se vytratil osobní kontakt s kolegy, klienty i partnery. Vše bylo komplikovanější, ale díky moderním online technologiím zvládnutelné. Dobrým příkladem je využití…
ADVERTORIAL Jak zajistit, aby realizace a správa každého Point of Sale projektu byla efektivnější a přehlednější? Na výrobě a instalaci Point of Sale (POS) materiálů se podílí mnoho osob…
ADVERTOTIAL Když jsem odlétal počátkem ledna do Číny jako zahraniční host kongresu veletržního průmyslu CEFCO v Nanningu, nevěnoval jsem drobné zprávě o výskytu nějakého viru pozornost. Účastníci…
ADVERTORIAL Event marketing, jedna z nejdůležitějších komunikačních disciplín, která podporuje a spojuje společnost, utrpěla kvůli pandemii Covid-19 obrovský zásah. Zrušené byly jak nejvýznamnější světové…
ADVERTORIAL V časech „business as usual“ je úlohou marketingu vytvářet vhodné asociace se značkami, udržování jejich pozice v myslích spotřebitelů a usnadňovat spotřebitelům cestu k preferovanému produktu. Tak to…
ADVERTORIAL Asociace komunikačních agentur a Vysoká škola kreativní komunikace zahájily udělování Profesního certifikátu. Jednou ročně ho dostanou nejlepší studenti bakalářského nebo magisterského studia za…
ADVERTORIAL Nejlépe se člověk učí praxí, to je známá věc. Nejinak je tomu na Vysoké škole kreativní komunikace. Na Vysoké škole kreativní komunikace (VŠKK) je studijní program nastaven tak, aby se studenti…
ADVERTORIAL „Mít autentickou a rozpoznatelnou značku, obzvlášť, pokud jde o společnost naší velikosti, je naprosto zásadní,“ říká Sanja Čengič z Ensany. Značka Ensana, která v současné době…
ADVERTORIAL Na pražské Invalidovně podle Jiřího Pavlíčka vznikne prostor pro eventy do stovky účastníků. Nový komerční prostor enforum, určený pro konference, školení, semináře či workshopy, nabídne…