Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Westiform
Extra

Když reklama čistí ruce

Lukáš Havlas12. 11. 202025. 11. 2020

ADVERTORIAL Designový hygienický pylon dotváří image firmy, říká Dan Krásný z Westiformu.

Hlavní činností švýcarské firmy Westiform je nabídka vizuálních komunikačních prvků pro exteriér i interiér. Její česká pobočka v Hradci Králové pak poskytuje komplexní služby v oblasti světelné reklamy. V době pandemie covid-19 se však vrhla na produkci hygienických pylonů s automatickým dávkováním dezinfekce. „Už jsme se nemohli dívat, jakým způsobem většina firem řeší dezinfekci rukou,“ říká ředitel českého zastoupení Dan Krásný.

Co máte konkrétně na mysli?

Různé primitivní prostředky jako jsou zahradní ostřikovače plné lihu či osahané lahvičky s okenou nebo vypláchnuté ruční dávkovače od mýdla. To jsem bohužel zahlédl i u vchodů do nadnárodních supermarketů. Na rozdíl od nich nabízíme designové a profesionální řešení, za které se nemusí nikdo stydět.

Jaké je tedy vaše řešení?

Jsme výrobcem kvalitních českých reklamních pylonů s možností dezinfekce rukou. Díky plně automatizovanému bezdotykovému dávkovači tekuté dezinfekce, poskytují naše reklamní pylony snadno dostupnou ochranu před virovou nákazou. Jak zákazníkům, tak zaměstnancům podniku.

Co tedy váš hygienický stojan konkrétně umí?

Kromě toho, že jde o reprezentativní výrobek z kvalitních materiálů, umožňuje automatické bezdotykové dávkování, a to až pět tisíc dávek na jedno naplnění. Několik velikostí a různé barvy lze využít jako prvek CI (Corporate Identity) firmy. Na pylon je možné umístit reklamu či světelné logo. Zákazník tedy kupuje dva výrobky v jednom — plní funkci dezinfekce i reklamy. Stálou funkčnost zajišťuje napájení z klasické 230V zásuvky.

Myslíte, že přesvědčíte vedení firem, aby si vaše pylony koupilo?

Doufáme v to. Naším cílem je přimět manažery podniků, aby si uvědomili, že i na takovémto doplňku vybavení prodejny, banky či provozovny je možné ukázat lidem, že firmě na zákazníkovi opravdu záleží. Standardem v Česku se stalo, že mnoho firem pouze splnilo svoji povinnost mít jakousi dezinfekci, ale aby to využily jako svoji přednost a ukázaly zákazníkovi, že i k nepopulárním záležitostem lze přistoupit kreativně, to se neděje. Hygienický pylon dotváří image firmy, která ukazuje zákazníkům, že na tomto výrobku nešetří a chce jim dopřát komfort. Navíc jde o dlouhodobé řešení.

Jak je to s poptávkou a cenami těchto stojanů?

Zatím máme velmi dobrou zpětnou vazbu především ze zahraničí, kde je firemní kul tura na vyšší úrovni a kam jsme již vyvezli 300 pylonů. Cenově se pylon pohybuje ve standardu v rozmezí 12 až 20 tisíc korun podle velikosti, provedení, množství a doplňků. Nabízíme různé obchodní modely — prodej, pronájem i zapůjčení pylonu zdarma na 14 dní.

A až pandemie skončí?

To se dá těžko předvídat, ale očekáváme, že by se pylony mohly stát běžným firemním hygienickým standardem. Vzhledem ke spokojenosti našich zákazníků věříme, že najdou i na českém trhu své místo.

Více najdete na stránce Westiform.net.

×

Novináři preferují klasickou tiskovku, online variantě vyčlení pouze 30 minut

Starší článek

VIDEO: Ze smrtonosné pasti s novou autobaterií i Brucem Willisem

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Zprávy

ViacomCBS spouští streamingovou platformu Paramount+

ViacomCBS oznámil spuštění nové streamingové platformy Paramount+. Služba hned od prvního dne nabídne katalog čítající přes 5000 hodin obsahu…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více