Foto: MVP Events

Eventy přežijí, jen budou o něco menší a opatrnější

10. 6. 2020 13:06

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

ADVERTORIAL Přišly o desítky milionů korun na tržbách, nasmlouvané akce i zavedené klienty. Eventové agentury patří k nejhůře zasaženým obětem pandemie.

Byznys založený na osobním setkávání lidí různých profesí však nekončí. Svědčí o tom i dnešní MeetUP ČEA v pražském DOX+, kde budou experti vysvětlovat, za jakých podmínek se tyto společenské akce začnou opět pořádat.

Stanovené bezpečnostní podmínky se kromě desatera pro hosty, zahrnujícího dodržování osobní hygieny, ohleduplnosti a zodpovědnosti, týkají například dezinfekce společných prostor, důkladného větrání, bezkontaktních plateb, bezdotykového ovládání toalet či poskytování vstupenek nebo propagačních materiálů výhradně online.

Základem pro bezrizikovou organizaci eventů v době pokrizové je projekt Nocovid. cz, jenž stanovuje přesná pravidla, za nimiž stojí Česká Eventová Asociace, a na která bude dohlížet skupina Permanent GIG. Ta sdružuje eventové společnosti MVP events, NO BOX catering nebo The Venue provozující velký multifunkční sál DOX+ v pražských Holešovicích. Iniciátorem projektu Nocovid.cz je známý producent Marek Vocel, mimo jiné zakladatel skupiny Permanent GIG.

„Máme signály, že firmy prostě eventy chtějí a vědí, že je potřebují. Ano, řada z akcí se posunula, zredukovala, ale věřím, že se na podzim konat budou. Právě proto, aby se mohly uskutečnit, jsme vytvořili pravidla Nocovid.cz. Online přenosy osobní setkání nenahradí,“ vysvětluje Aleš Klemperer, kreativní ředitel agentury MVP events.

DOX+? Nejem sál, ale i Evergreen či Gulliver

Velký prostor DOX+ je na pořádání eventů, společenských, kulturních a dalších akcí velmi dobře připraven. Mateřské Centrum současného umění DOX disponuje výstavními sály, knihovnou, kavárnou, prodejnou knih a uměleckých předmětů, přednáškovou místností i administrativním zázemím. Hlavní sál DOX+ je koncipován jako multifunkční.

To znamená, že je možné ho během krátké doby adaptovat na nejrůznější typy událostí. Prostory jsou vybaveny zvukovou, projekční i světelnou technikou, takže prakticky není problém uskutečnit jakýkoli kreativní nápad. Tahákem pro návštěvníky je také nakloněná venkovní terasa Evergreen či vzducholoď Gulliver.

DOX+ zároveň nabízí skvělou gastronomii. Ovšem i catering zdejší společnosti NO BOX, který rovněž funguje pod taktovkou Marka Vocela, bude mít nová pravidla hry. Menu by mělo být servírováno pouze v uzavřených boxech, nápoje v samostatných lahvích.

Stravování má probíhat po skupinách v odděleném prostoru, přičemž maximální počet osob musí vždy respektovat aktuální nařízení vlády. „V Bistru DOX+ máme zkušený tým kuchařů, který dokáže pro hosty zajistit perfektní občerstvení. Současná situace nám tyto služby poněkud komplikuje, ale díky novým pravidlům Nocovid.cz už víme, jak se s tím
vyrovnáme,“ říká Aleš Klemperer.

Zvládneme to, dejte nám čas

Kreativní ředitel agentury MVP events nepochybuje o tom, že se tento byznys opět vrátí a prosadí. Podle jeho mínění je event marketing základem obsahu sdělení a jediná disciplína, kdy mají lidé možnost důležité věci zažít.

„Jedině tak dokážeme ovlivnit jejich chování a pracovat s emocemi přímo na místě. Zásah krize do tohoto byznysu byl obrovský. V naší branži postihl zhruba osmdesát tisíc lidí. Ale eventy určitě přežijí, jen možná budou o něco subtilnější, trochu opatrnější a dočasně s menšími investicemi,“ dodává Aleš Klemperer.

Foto: MVP Events

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.