Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MVP Events
Extra

Eventy přežijí, jen budou o něco menší a opatrnější

Lukáš Havlas10. 6. 202010. 6. 2020

ADVERTORIAL Přišly o desítky milionů korun na tržbách, nasmlouvané akce i zavedené klienty. Eventové agentury patří k nejhůře zasaženým obětem pandemie.

Byznys založený na osobním setkávání lidí různých profesí však nekončí. Svědčí o tom i dnešní MeetUP ČEA v pražském DOX+, kde budou experti vysvětlovat, za jakých podmínek se tyto společenské akce začnou opět pořádat.

  • Aleš Klemperer, MPV events

Stanovené bezpečnostní podmínky se kromě desatera pro hosty, zahrnujícího dodržování osobní hygieny, ohleduplnosti a zodpovědnosti, týkají například dezinfekce společných prostor, důkladného větrání, bezkontaktních plateb, bezdotykového ovládání toalet či poskytování vstupenek nebo propagačních materiálů výhradně online.

Základem pro bezrizikovou organizaci eventů v době pokrizové je projekt Nocovid. cz, jenž stanovuje přesná pravidla, za nimiž stojí Česká Eventová Asociace, a na která bude dohlížet skupina Permanent GIG. Ta sdružuje eventové společnosti MVP events, NO BOX catering nebo The Venue provozující velký multifunkční sál DOX+ v pražských Holešovicích. Iniciátorem projektu Nocovid.cz je známý producent Marek Vocel, mimo jiné zakladatel skupiny Permanent GIG.

„Máme signály, že firmy prostě eventy chtějí a vědí, že je potřebují. Ano, řada z akcí se posunula, zredukovala, ale věřím, že se na podzim konat budou. Právě proto, aby se mohly uskutečnit, jsme vytvořili pravidla Nocovid.cz. Online přenosy osobní setkání nenahradí,“ vysvětluje Aleš Klemperer, kreativní ředitel agentury MVP events.

DOX+? Nejem sál, ale i Evergreen či Gulliver

Velký prostor DOX+ je na pořádání eventů, společenských, kulturních a dalších akcí velmi dobře připraven. Mateřské Centrum současného umění DOX disponuje výstavními sály, knihovnou, kavárnou, prodejnou knih a uměleckých předmětů, přednáškovou místností i administrativním zázemím. Hlavní sál DOX+ je koncipován jako multifunkční.

To znamená, že je možné ho během krátké doby adaptovat na nejrůznější typy událostí. Prostory jsou vybaveny zvukovou, projekční i světelnou technikou, takže prakticky není problém uskutečnit jakýkoli kreativní nápad. Tahákem pro návštěvníky je také nakloněná venkovní terasa Evergreen či vzducholoď Gulliver.

DOX+ zároveň nabízí skvělou gastronomii. Ovšem i catering zdejší společnosti NO BOX, který rovněž funguje pod taktovkou Marka Vocela, bude mít nová pravidla hry. Menu by mělo být servírováno pouze v uzavřených boxech, nápoje v samostatných lahvích.

Stravování má probíhat po skupinách v odděleném prostoru, přičemž maximální počet osob musí vždy respektovat aktuální nařízení vlády. „V Bistru DOX+ máme zkušený tým kuchařů, který dokáže pro hosty zajistit perfektní občerstvení. Současná situace nám tyto služby poněkud komplikuje, ale díky novým pravidlům Nocovid.cz už víme, jak se s tím
vyrovnáme,“ říká Aleš Klemperer.

Zvládneme to, dejte nám čas

Kreativní ředitel agentury MVP events nepochybuje o tom, že se tento byznys opět vrátí a prosadí. Podle jeho mínění je event marketing základem obsahu sdělení a jediná disciplína, kdy mají lidé možnost důležité věci zažít.

„Jedině tak dokážeme ovlivnit jejich chování a pracovat s emocemi přímo na místě. Zásah krize do tohoto byznysu byl obrovský. V naší branži postihl zhruba osmdesát tisíc lidí. Ale eventy určitě přežijí, jen možná budou o něco subtilnější, trochu opatrnější a dočasně s menšími investicemi,“ dodává Aleš Klemperer.

  • Zkušebna. Unikátním řešením je oddělená zkušebna, která rozměrem kopíruje pódium sálu. Zkušebnu je možné využít pro druhý programový proud, odpočinkovou zónu, prostor pro partnery nebo jako taneční sál.
  • Hlavní sál. Multifunkční sál DOX+ v atraktivní lokalitě pražských Holešovic je vhodný nejen pro inspirativní konference, ale také pro večírky, firemní oslavy, představení nových produktů, přehlídky, koncerty, divadelní představení či slavnostní vyhlášení.
  • Foyer a ochoz. Další prostor, který umožňuje příjemné rozvržení cateringu, partnerských stánků, zábavných prvků, nebo chill out zón, je foyer v předsálí hlavního sálu a ochoz
    v 1. patře. Také zde je možné využít barev a nasvítit si prostory dle vlastních potřeb.
  • Bistro a restaurace. Tým zkušených kuchařů z NO BOX Catering zajišťuje kompletní občerstvení pro jakýkoliv typ akce. O coffee breaky, obědy, večeře nebo speciální ochutnávky, o to vše se dokáže profesionálně postarat. Bistro a restaurace se nacházejí v 1. patře DOX+ a navazují na workshopový sál.
  • Dvůr DOX+. Propojení eventu s denním světlem na dvoře může návštěvníkům nabídnout
    další prostor pro networking. Ofyr zóna s kuchařskou show či relax na čerstvém vzduchu zpříjemní hostům jejich zážitek.

×

Podcast roku: anketu ovládly pořady Vyhonit ďábla a Vinohradská 12

Starší článek

Livesport kupuje Kinobox. Obsah chce využít pro chystanou televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více