Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

EXTRA o polygrafii: Turbulentní doba přeje připraveným

Digitalizace, růst spotřeby papíru i jeho ceny a prodloužení dodávek ovlivňují segment polygrafie. Polygrafický průmysl byl covidem citelně zasažen, v druhé polovině loňského roku došlo sice k nárůstu poptávky, který stále trvá, ale na předpandemická…
Pavel Hejkrlík

EXTRA o polygrafii: Turbulentní doba přeje připraveným

Digitalizace, růst spotřeby papíru i jeho ceny a prodloužení dodávek ovlivňují segment polygrafie. Polygrafický průmysl byl covidem citelně zasažen, v druhé polovině loňského roku došlo sice k nárůstu poptávky, který stále trvá, ale na předpandemická…
Pavel Hejkrlík
RozhovorDo tří let nám bude chybět 300 lidí

RozhovorDo tří let nám bude chybět 300 lidí

Poslední roky průběžně inzerujeme i prostřednictvím kampaní zhruba stovku míst, říká Erika Kohoutová z Eurovie Jaký máte plán náborových kampaní? Ty hlavní spouštíme ze začátku roku. Potom máme menší podle…
Jakub Křešnička 20. 7. 202115. 12. 2021
AdvertorialDvouletý sprint napříč republikou

AdvertorialDvouletý sprint napříč republikou

Telefonní budky zmizely závratnou rychlostí. Projekt, který představoval obrovskou výzvu, byl dokončen včas. Každému se vybaví legendární O2 telefonní budky, které byly hojně využívány pro uskutečnění hovorů…
Petr Hauner, Moris design 28. 6. 202128. 6. 2021
AdvertorialAby vám reklama správně zafungovala

AdvertorialAby vám reklama správně zafungovala

Covid je snad za námi a vše se postupně začíná vracet do normálu. Firmy oprašují rozpočty a značky chtějí být opět vidět. Ze strany klientů opět přichází poptávka po komunikaci, kterou si lidé…
Eva Maninová, account directorka, Ipsos 21. 6. 202121. 6. 2021
AdvertorialPravda o online nakupování: výsledky globálního výzkumu společnosti Facebook

AdvertorialPravda o online nakupování: výsledky globálního výzkumu společnosti Facebook

Pandemie zdůraznila dvě zdánlivě protichůdná témata – základní potřeby člověka a užívání technologických inovací. Proto Facebook ve spolupráci se společnostmi YouGov a CrowdDNA provedl průzkum…
Katarzyna Turowski-Paliwoda, Head of Emerging Markets Central & Eastern Europe at Facebook 21. 6. 202121. 6. 2021
AdvertorialStudovat lze při práci

AdvertorialStudovat lze při práci

Staňte se špičkovým marketérem i „na dálku“. Pražská VŠKK spouští kombinované studium! Doba covidová změnila pravidla hry i ekonomiku. Ukázalo se, že zásadní výhodou na trhu práce bude skloubení…
Petra Zadražilová, Vysoká škola kreativní komunikace 21. 6. 202121. 6. 2021
AdvertorialChytili jste po covidovém roce druhý dech a chcete do toho pořádně šlápnout?

AdvertorialChytili jste po covidovém roce druhý dech a chcete do toho pořádně šlápnout?

Sekundární funkce obalu je vaše nová marketingová příležitost. Dotkl se vás růst dopravních nákladů z Číny, nedostupnost materiálů nebo dlouhé dodací lhůty? O novinkách na obalovém trhu…
Markéta Švábová, POINT CZ, s.r.o. 16. 6. 202118. 6. 2021
AdvertorialJeden cloud už obchodníkům nestačí

AdvertorialJeden cloud už obchodníkům nestačí

Největší současnou výzvou obchodování po internetu je maximální automatizace procesů a zpracování dat. Pomůže s ní hyper-konvergovaný cloud. Cloudové služby jsou připraveny na provoz všech…
Petr Pexa, Sales Manager divize ASD, Sprinx Systems, a.s. 16. 6. 202116. 6. 2021
Jak sjednotit přes sto webů ve 25 zemích za 15 měsíců

Jak sjednotit přes sto webů ve 25 zemích za 15 měsíců

Redesign webů společnosti GlaxoSmithKline proběhl za provozu a bez narušení prodejů Sto produktových webů se dvěma tisíci webovými stránkami ve více než 18 jazycích. Jak je všechny dostat na novou…
Bronislav Kvasnička, Wunderman Thompson Praha 15. 6. 202115. 6. 2021
Proč by měly firmy v CSR více konat a méně mluvit

Proč by měly firmy v CSR více konat a méně mluvit

Dobrá CSR se musí propsat do celé organizace a mít skutečný dopad na témata relevantní pro společnost, planetu i značku Spotřebitelé, investoři i státy začínají vyžadovat společenský přesah…
Kim Hofmanová, Ogilvy Consulting 7. 6. 20217. 6. 2021
Na vlastní kůži vyzkoušeno: home office zabíjí kreativní procesy

Na vlastní kůži vyzkoušeno: home office zabíjí kreativní procesy

Šéfredaktorka českého Vogue způsobila loni na podzim rozruch, když napsala, že nevěří na home office. V době, kdy je osobní kontakt lidí omezován a firmy ve velkém nechávají zaměstnance…
Stanislav Pluháček, Better 1. 6. 20211. 6. 2021
AdvertorialDynamický růst tržeb je možný i v této době

AdvertorialDynamický růst tržeb je možný i v této době

ADVERTORIAL – Koncept postavený na emocích, který pro Super zoo vytvořil Moris design, jednoznačně funguje Pokračujeme v cestě úspěšného rebrandingu prodejen Super zoo, kde pracujeme s unikátním…
Adam Klofáč, Moris Design 27. 5. 202127. 5. 2021
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • Další stránka
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News
DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.