Foto: POS Media

Úspěšný profil potřebuje péči

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

POS Media pomáhá svým klientům uvědomit si, že online je místem, kam by se žádná značka neměla bát vkročit.

Shopper marketingová a mediální agentura POS Media již před nějakou dobou vdechla život novému oddělení zaměřenému čistě na online. A že to bylo správné rozhodnutí, se ukázalo vzápětí, kdy se této divizi podařilo pro spolupráci nadchnout světového experta v oblasti úklidu a dezinfekcí, značku Sanytol.

Hlavním bodem nové spolupráce bylo převzít správu facebookového účtu brandu a založit jeho nový profil na Instagramu. Aby se bylo od čeho odrazit, bylo třeba nejprve pečlivě zmapovat konkurenci a zanalyzovat dosavadní výkon účtu na Facebooku s dobrou fanouškovskou základnou čítající 15 tisíc uživatelů. Takový průzkum byl zásadní pro tvorbu úspěšné obsahové strategie a stanovení KPIs pro nadcházející rok. Přání klienta znělo jasně, a to seznámit publikum skrze sociální sítě se širokým produktovým portfoliem značky, budovat brand awarness a vytvořit přímý komunikační kanál mezi značkou a spotřebitelem, který bude nenucený, ale funkční.

Kampaně, které mají skvěle fungovat v rychlém světě onlinu, si žádají svá pevná pravidla. Jedním z nich, dobře známým pro všechny marketéry, je řídit se při publikování příspěvků podle schváleného měsíčního plánu a zveřejňovat příspěvky v časech, kdy jsou fanoušci nejaktivnější. Se zřetelem na to pečuje online tým o stávající komunitu a stejně intenzivně pracuje na získávání nových sledujících. I proto pravidelně pořádá spotřebitelské soutěže. Sehrané kreativní oddělení vedené art directorem Jurajem Molnárem vytvořilo pro značku unikátní grafické zpracování, jehož nedílnou součástí jsou i memy a autorská vektorová grafika. To je ten správně vyvážený mix, který dokáže z obyčejné správy sociálních sítí udělat téměř užité umění.

Bez publika to nejde

Řady fanoušků nově založeného instagramového profilu se díky promyšlenému vedení začaly rychle rozrůstat. Během prvních sedmi měsíců má Sanytol Instagram přes 1,2 tisíce sledujících, což je při nově založeném účtu a ve srovnání s konkurenčními značkami i stanovenými KPIs nad očekávání dobrý výsledek. Velký boom zaznamenal díky spolupráci s vybranými influencerkami a současně brand ambasadorkami. Ty vytvořily série zábavných a trendy příspěvků a stories, často s přesahem, obsahující užitečnou informaci nebo osvětu pro sledující. Takové příspěvky se pak přirozeně staly zdrojem inspirace pro tvorbu dalšího obsahu.

Spolupráce, která baví

Hledáte i vy způsob, jak svoji značku či firmu zviditelnit na sociálních sítích a přiblížit se tak ke své vyvolené cílové skupině? V POS Media na vás čeká sehrané oddělení, které předčí vaše představy a dokáže naplnit vaše cíle. Vytvoříme pro vás strategický obsahový plán, kreativní řešení, přesnou data analýzu včetně na míru uzpůsobených reklam a následného měsíčního vyhodnocení. 

Sociální sítě s lidskou tváří
Za každým projektem najdete konkrétní tvář, a v online oddělení POS Media je to sympatická a usměvavá projektová manažerka Eva Ebermannová. Té se trvale daří naplňovat KPIs stanovené s klientem Sanytol v počátku spolupráce. Například roční dosah Facebooku byl již na konci srpna o 72 procenta vyšší než v loňském roce, kdy se agentura o sítě značky ještě nestarala. Celkově Sanytol ve spojení s POS Media oslovil během půl roku přes 1,5 milionu uživatelů sociálních sítí. A za tímto úspěchem stojí nadšený tým skládající se z copywritera, grafického designéra, datového analytika a projekt manažera, který má na starosti péči o klienta a veškerou komunikaci.
Líbí se vám způsob, jakým POS Media tvoří sociální sítě? Chtěli byste i pro vaši značku vytvořit příběh, který vám přivede nové zákazníky? Neváhejte se nám ozvat na email [email protected]. 

Foto: POS Media

Další zajímavé čtení