Foto: MAM

Konference Forum Media má už devět zahraničních hvězd

23. 6. 2022 07:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší oborová konference Forum Media, která se uskuteční 3. listopadu 2022 v prostorách pražského O2 universa hned ve čtyřech sálech, představuje další zahraniční experty a expertky, kteří na akci vystoupí.

Po kreativním řediteli Publicis Groupe Nordic Jerkerovi Fagerströmovi, Jeremym Iggersovi, známému například díky bestselleru Good News, Bad News, expertu UNICEF Omarovi Mahmoudovi, kreativní legendě INGO Stockholm Björnovi Stahlovi a akademické legendě měření PR Jimovi Macnamarovi přibyly i ženské headlinerky, například Veronika Munk, zakladatelka nezávislého maďarského zpravodajského serveru Telex.hu, nebo Ellie Tuck, globální kreativní šéfka FleishmanHillard, expertka na kreativní PR a sociální sítě.

Novinkou je i účast Everetta Dennise, světoznámého mediálního experta a profesora žurnalistiky, nebo Kai West Schlossera, art directora, který celý život bojuje s dyslexií.

Hlavní sál MAM Stage letos doplní už známý PR Summit a Effie Stage. Nově k nim přibude Market Insight, kde se můžete těšit například na workshopy a panelové diskuze. 

Forum Media představuje

Everette Dennis

Světoznámý mediální expert Everette Dennis, zakladatel a první ředitel Centra mediálních studií na Kolumbijské univerzitě Autorita v oblasti vzdělávání, filantropie a mediálního výzkumu. Byl zakládajícím šéfem centra mediálních studií Gannett/Freedom Forum, kde vedl časopis Media Studies Journal. Je emeritním profesorem žurnalistiky na Medill School a profesorem na katedře komunikačních studií na School of Communication na Northwestern University. 

Ellie Tuck

Odbornice na kreativní PR Ellie Tuck, globální kreativní ředitelka FleishmanHillard. Ellie je expertkou na sociální a komunitní sítě a oporou globálního kreativního a plánovacího týmu své agentury. Pracovala pro klienty Bayer, Diageo, Instagram, Johnson&Johnson nebo Samsung.

PSALI JSME
Na konferenci Forum Media se sešla zahraniční i česká komunikační elita

Veronika Munk

Zakladatelka nezávislého zpravodajského serveru Veronika Munk, Telex.hu. Veronika byla nejen zakladatelkou, ale první šéfredaktorkou maďarského nezávislého online zpravodajského serveru Telex, který vznikl před několika lety jako crowdfundingový projekt, a dnes má redakci o 70 lidech. Téměř 20 let byla zástupkyní šéfredaktora Indexu, největšího maďarského online zpravodajského deníku. 

Foto: MAM

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.