Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: ČAP
Akce

Kampaň 13 minut má šanci na lva z Cannes

Cannes LionsJakub Křešnička22. 6. 20228. 7. 2022

Projekt, který pro ČAP připravila agentura McCann Prague s režisérem Vítem Klusákem, Hero & Outlaw, Renegadz a Hypermarket Films se probojoval na shortlist kategorie PR. Rozhodne se ve čtvrtek.

Pro Česko je to první z nominací na letošním festivalu kreativity Cannes Lions. Projekt 13 minut vytvořený pro Českou asociaci pojišťoven (ČAP) BESIP a Policie ČR od agentury McCann Prague se probojoval na shortlist v kategorii PR, je to zatím první z 36 přihlášených projektů, jenž se dostal do finále světové kreativní soutěže. Jestli lva z Cannes projekt získá, se ukáže ve čtvrtek večer, kdy se udělují ceny kategorie PR

Vedle McCann Prague na něm pracovaly i agentury ze skupiny Hero & Outlaw s Renegadz a produkční společnost Hypermarket Films. Výraznou roli v kampani hrál i režisér Vít Klusák, který v rámci natočil celovečerní dokument 13 minut.

„Nápadem na celovečerní dokument jsme to s partnery Hero & Outlaw a Renegadz celé odstartovali,“ uvedl v rozhovoru pro MAM k ambicióznímu projektu šéf kreativy McCann Prague Leonard Savage a dodal: „Hned na začátku jsme si řekli, udělejme dokument, který bude mít šanci spíše vyhrát Českého lva než Cannes Lions. Museli jsme také premisu dokumentu postavit tak, aby byla zajímavá pro někoho, jako je Vít Klusák. Až pak jsme začali tvořit kampaň. Klobouk dolů před klientem, který do toho s námi šel a dělal co mohl, aby projekt vznikl.“

Projekt 13 minut se točí okolo společné osvětové kampaň České asociace pojišťoven, BESIPu a Policie ČR „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“, která upozorňuje na problém nepřiměřené rychlosti netradičním způsobem a hledá příčiny, které k těmto prohřeškům řidiče vedou. Její součástí byl nejen televizní spot a reklamy v rozhlasu, ale také dvě šokující videa na sociálních sítích, která zachycovala pohled na vážnou dopravní nehodu.

„Videi se simulovanou nehodou jsme sledovali dva cíle. Za prvé jsme chtěli přitáhnout k tématu nepřiměřené rychlosti mladé lidi, kteří by běžné osvětové kampaně spíše nesledovali. Za druhé bylo naším záměrem získat data z diskusí na sociálních sítích a zjistit, jakým způsobem se Češi k rychlé jízdě vlastně vztahují. Takže je to start kampaně i výzkum zároveň,“ uvedl při startu kampaně autor videí Vít Klusák.

Vyvrcholením celé kampaně bylo uvedení celovečerního dokumentu Víta Klusáka o vinících vážných dopravních nehod. Jeho název 13 minut odkazuje na to, že podle průzkumu téměř každý pátý řidič překračuje rychlost mimo obec o více než 20 kilometrů za hodinu, na trase Praha–Brno díky tomu ušetří právě pouhých 13 minut. Jak Leonard Savage připomněl, dokument představuje vůbec první „branded content“ vytvořený agenturou, který se dostal na HBO.

Zavřít reklamu

Další sdílení boxů. DPD začala doručovat do  tisícovky AlzaBoxů

Starší článek

Progresus v kampani propojuje investice a film

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Červené ramínko od WMC Grey podporuje polské ženy a jejich právo volby

Agentura pro bono připravila komunikaci pro organizaci Cocia Czesia, která umožňuje polským ženám bezpečnou interrupci v Česku.
8. 8. 20228. 8. 2022
Kampaně

Data zdarma slibuje T-Mobile ve třech spotech od WPP

Agenturní tým Ticino ze skupiny WPP pro T-Mobile připravil 360 stupňovou kampaň, která poběží do konce léta.
8. 8. 20228. 8. 2022
Marketing

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

První Bernard Pub otevřel před deseti lety v Jeseniově ulici v Praze. Síť franšízových podniků se od té doby postupně rozšiřuje, aktuálně jich je otevřeno…
5. 8. 20224. 8. 2022
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.
5. 8. 20225. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Jan Hanuš míří z Mall Group šéfovat topenářskému startupu Woltair
Novou generální ředitelkou McDonald’s pro ČR a SR je Yuliya Badritdinova

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.