Foto: PR Klub

Na přihlášky do Zlatého středníku jsou dva týdny

17. 3. 2022 07:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do dvacátého ročníku oborové soutěže PR Klubu mohou firmy, agentury i instituce přihlašovat projekty do 31. března. Vítězové budou známi v září.

Dvacátý ročník oborové soutěže Zlatý středník, který pořádá profesní organizace PR Klub, přijímá přihlášky do 31. března včetně. Letos soutěž nabízí 20 kategorií, nově budou firmy, agentury i veřejné instituce moci poměřit své síly na poli podcastů a komunikace udržitelných investic (ESG).

„Zcela novou samostatnou kategorií soutěže jsou podcasty. Reflektujeme tak trend využívání tohoto nástroje, který se zvedl během posledních zhruba pěti let a hraje významnou roli v tvorbě obsahu mnoha českých i slovenských značek a organizací,“ uvedla Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.

Také v letošním 20. ročníku se pořadatelé zaměří na vysokou expertízu porotců a kvalitu hodnocení přihlášených prací. Do poroty vybírají téměř 100 českých a slovenských porotců, kteří dají projektům zpětnou vazbu. „Každý přihlašovatel tak získá slovní hodnocení svých projektů, které sestává z pozitiv, negativ, doporučení a celkového shrnutí spolu s informací o celkovém pořadí,“ sdělil Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.

Zlatý středník již třetím rokem přijímá přihlášky ze Slovenska. „V loňském roce se počet slovenských komunikačních projektů zdvojnásobil a očekáváme další nárůst. Pracujeme na tom, aby se tato soutěž stala benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru,“ dodal Štefan Frimmer, spoluzakladatel platformy Komunikační experti.

Psali jsme
Zlatý středník zná vítěze, osobností PR je Simona Kijonková

Foto: PR Klub

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.