Foto: Freya

Fénix content marketing otevírá přihlášky

29. 11. 2021 07:11

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od 29. listopadu mohou společnosti své tištěné i online tituly, obsahovou strategii a další tvorbu v oblasti content marketingu přihlašovat do 9. ročníku soutěže Fénix content marketing.

Devátý ročník soutěže Fénix content marketing, kterou pořádají Freya a Asociace brand a content marketingu, má motto „Data. Content. Context.“ a zaměřuje se vedle klasických disciplín obsahového marketingu také na data, datovou žurnalistiku firem a schopnost ovlivnit prostřednictvím content marketingu byznys i celospolečenský kontext.

Pro práce z roku 2021 jsou připraveny v sekci Data nově kategorie: Vizualizace dat, infografika; Kampaň – data v hlavní roli; Obsahový projekt založený na datech a Data jako nástroj změny.

Výše uvedené nové „datové“ kategorie doplní rovněž nové oborové kategorie (přehled kategorií zde). A také letos bude otevřena sekce pro neziskový sektor s možností přihlašovat práce zdarma. „Budeme jednat s partnery o podpoře vítězného projektu, od počátku soutěže se snažíme v této oblasti pomoci,“ dodala k této sekci Kateřina Borovanská, ředitelka soutěže a asociace.

Jednou z největších novinek letošního ročníku je pak zahraniční porota, kterou pořadatelé představí na webu soutěže v lednu 2022, až se uzavře přijímání „early entries“, které jsou za zvýhodněnou cenu do konce roku.

„Letošní ročník přichází po dvou letech covid kompromisů, které ale daly možnost věci přeskládat a posunout dopředu v kontextu všech dalších změn,“ říká Borovanská a dodává: „Dlouhodobě se bavíme s kolegy z oboru na úrovni Evropy, že je pro nás důležitý mezinárodní přesah a komparace lokálních firemních obsahů. Od ledna 2022 bude možné své klasické přihlášky upgradovat k hodnocení mezinárodní porotou a získat tak mezinárodního Fénixe. Letos se jedná o ‚předkrok‘ k velkým evropským cenám, které se otevřou ještě více než jen českým pracem.“

Uzávěrka všech přihlášek je na konci dubna 2022, slavnostní vyhlášení proběhne v červnu 2022.

Letošní soutěž pak doprovází dvě konference – první zaměřená na data a „business/corporate intelligence“ a druhá, která bude věnovaná brand a firemnímu obsahu a zohlední nejlepší práce a vítěze 9. ročníku Fénix content marketingu.

Vizuál letošního roku opět vznikal interně ve Freya jako u všech předchozích ročníků. Jedná se o vizualizaci reálných dat. Stejným způsobem vzniknou ceny a diplomy do soutěže, které budou vycházet z vizualizace dat sebraných od přihlašovatelů a soutěžícím budou předány ve formě NFT během slavnostního ceremoniálu.

Foto: Freya

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.