Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Soutěž Epica Awards startuje, výjimečně přijímá práce za dva roky

Jakub Křešnička1. 7. 20212. 7. 2021

Mezinárodní soutěž marketingu, komunikace a kreativity Epica Awards otevírá letošní ročník. Zvýhodněné přihlášky přijímá do 31. srpna. Vítězové budou vyhlášeni v prosinci.

Více než dvě stovky porotců z řad novinářů z padesáti zemí světa (včetně zástupce Marketing & Media) bude letos posuzovat příihlášky do mezinárodní soutěže marketingu, komunikace a kreativity Epica Awards. Ta výjimečně prodlužuje období, za nějž je možné projekty přihlašovat. „Vzhledem k tomu, že v roce 2020 nemohlo být porotě představeno mnoho prací, bude letos mimořádně možně zasílat projekty, které byly schváleny klienty a publikovány či odvysílány v době od 1. července 2019,“ uvádějí pořadatelé v manuálu pro přihlašovatele.

Takzvané Early Bird přihlášky (u nichž se neplatí poplatek 200 eur za registraci přihlašovatele do soutěže) Epica přijímá od 1. července do 31. srpna. Řádný termín pro zaslání projektů je pak do 8. října. Poplatky za přihlášku se podle kategorií pohybují od 290 do 599 eur.

Shortlist prací, které se dostaly do finále, bude zveřejněn 24. listopadu. Slavnostní večer, jenž bude letos celý probíhat online, se bude konat 9. prosince. Kompletní výsledky pak budou publikovány o den později.

Soutěží se celkem v 66 kategoriích od oborových (mimo jiné jídlo, móda, media, luxusní značky, komunikace spojená s covid-19), přes technické (například direct marketing, PR, eventy, integrace brandu a produtku), obrazové a řemeslné (režie a kamera, animace, ilustrace), design (grafický, obalový, identita značky), digitál (webové stránky, sociální sítě, mobilní kampaně, VR/AR) až po speciální ocenění pro Integrované kampaně a humor v reklamě.

PSALI JSME
Nejvíce se líbil zkažený burger. Na cenách Epica bodovaly i české agentury

V loňském ročníku soutěže Epica Awards se stal jedním z nejúspěšnějších projektů Moldy Whopper od Ingo Stockholm (s David Miami a Publicis) pro Burger King.

Zadařilo se i českým agenturám. Kampaň Fyzika od kreativní agentury McCann Prague a produkční společnosti Bistro Films získala zlato v kategorii Copywriting & Storytelling. Spot, jenž vznikl pro neziskovou organizaci Brontosauři v Himalájích, dostal rovněž bronz v kategorii Humour in Advertising.

Stříbro pak získala v kategorii Topical & real-time agentura WMC/Grey s kampaní Hackathon #znamkamarada pro společnost Actum. Ta nedávno slavila velké úspěchy i na Cannes Awards, odkud přivezla celkem pět lvů a další dvě umístění na shortlistu.

ČTĚTE TAKÉ
Nenechte si ujít to nejlepší z Cannes. Inspirujte se v galerii mistrovských prací

Zavřít reklamu

Nej oznámení přestupu v historii? Theo Gebre jako Fresh Prince zabodoval

Starší článek

Košík buduje privátní značku a chce být ekologickou jedničkou v e-grocery

Novější článek

Podobné zprávy

Zprávy

Meta spouští v Česku kampaň o nástrojích na ochranu soukromí

Meta v Česku spouští kampaň „Moje Místo". Cílem je zvýšit mezi mladými uživateli povědomí o nástrojích na ochranu soukromí a bezpečnosti.
15. 8. 202215. 8. 2022
Marketing

Obří dinosaurus už se staví, pracuje na něm stovka 3D tiskařů

Téměř šest metrů dlouhý Pla(s)teosaurus bude přihlížet na předávání Cen SDGs nejlepším udržitelným projektům, které proběhne 13. října 2022 v budově…
15. 8. 202215. 8. 2022
Retail

Pokusy na lidech? To už dávno neplatí

Řetězce i e­‑commerce hráči se zhlédli ve vlastních značkách. V době zdražování je spotřebitelé vyhledávají čím dál více. Dnes už i kvůli kvalitě.
15. 8. 202215. 8. 2022
Akce

Definitivní deadline Effie se blíží

Na zaslání přihlášek do letošního ročníku soutěže efektivní komunikace zbývá už jen pár dní.
15. 8. 202215. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.