Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Cannes Lions
Akce

Poslední šance na přihlášku do Cannes Lions je právě teď!

Jakub Křešnička15. 4. 202115. 4. 2021

Finálním termínem pro přihlašování prací do soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu je 15. duben. Vyhlášení vítězů proběhne na festivalu, který se bude konat nakonec virtuálně 21. až 25. června.

Do letošního ročníku soutěže kreativní komunikace, médií a marketingu Cannes Lions je možné přihlašovat práce za rok 2021 i za rok 2020. Dnešek, 15. duben, je poslední deadline. Pořadatelé rovněž na webu vyzývají ty, kteří by odevzdání nemuseli stihnout, aby se týmu soutěže ozvali.

Kategorie jsou pro letošek stejné, jako byly vyhlášené pro loňský ročník soutěže, jenž byl nakonec zrušen. Tehdy mezi tradiční kategorie přibyl lev za Creative Business Transformation.

O oceněních budou rozhodovat poroty, jejichž prezidium má nejvyšší podíl žen, jenž celkem činí 57 procent. To je oproti zatím poslednímu ročníku soutěže, který proběhl v roce 2019, významný pokrok. Tehdy byla v porotě prezidentek třetina. Festival tak chce jít příkladem celému komunikačnímu průmyslu, který se s nedostatečným zastoupením žen a minorit potýká dlouhodobě. Nadpoloviční většina žen je pak poprvé v historii v porotách celkově.

Psali jsme
Festival Cannes Lions představil prezidium. Poprvé převládají ženy

Zastoupen je v porotách i nejvyšší počet globálních značek, ať už jde o porotce z Nike, IKEA, Nestlé, Uber, Mars, KFC, Squarespace či dalších. Reprezentovány jsou i platformy jako Twitter, Facebook, Netflix, YouTube, Disney+, Spotify, Google nebo Twitch.

Virtuální festival se vstupným

Poroty budou práce za roky 2020 a 2021 hodnotit a oceňovat odděleně. Vyhlášení proběhne během festivalu, který se uskuteční od 21. do 25. června a nakonec bude probíhat online Ještě v lednu pořadatelé ze společnosti Lions plánovali, že pro letošek už se bude moci uskutečnit fyzicky. Záměr ale vyvolal spíše rozporuplné reakce s ohledem na stále trvající pandemii covid-19.

„Během uplynulého roku jsme situaci konzultovali s našimi zákazníky a pracovali na různých plánech, mezi nimiž byl rozvoj projektu Cannes Lions Live jako součásti nové platfromy Lions Membership. K tomuto novému formátu se pro rok 2021 posouváme naplno, abychom světovou komunitu propojili virtuálně, se všemi oslavami, inspirací i účastí, která Cannes Lions provází,“ uvedl předseda představenstva Lions Philip Thomas.

Přístup na festival nebude zdarma, na rozdíl od již několikrát pořádané online konference Lions Live. Virtuální vstupenka vyjde v základu na 249 eur (kreativci pod 30 let věku mají zvýhodněné ceny). Stejně pak stojí roční členství ve zmiňované platformě Lions Membership, která odstartuje v květnu a přístup na festival je součástí členství. Jako dar pak členství v klubu dostanou všichni držitelé ocenění Cannes Lions.

Další podrobnosti o festivalu budou pořadatelé oznamovat postupně.

Zavřít reklamu

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Starší článek

Rádio láká posluchače na rockovou vakcínu

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.