Foto: Pxhere.com

Ipsos MMA a Adform spojují síly na využití first-party dat

21. 9. 2022 11:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Společnost Ipsos MMA navázala spolupráci se společností Adform s cílem posílit Unified Marketing Measurement and Optimization s využitím řešení ID Fusion od Adformu.

Tento přístup integruje first-party datové signály napříč celým ekosystémem digitálních médií bez nutnosti potřeby third-party cookies. Toto partnerství pomůže inzerentům zajistit měření reklamy v budoucnu, zatímco platformy mění své zásady sdílení dat a předpisy týkající se ochrany osobních údajů jsou stále přísnější.

Mnoho prohlížečů a operačních systémů dnes neumožňuje generování third-party cookies a nakonec bude jejich podpora úplně ukončena. Inzerenti a partneři agentur nebudou mít přístup k third-party cookies. Bez first- nebo third-party identifikátorů nemohou inzerenti přiřadit konkrétní typy médií ke klíčovým ukazatelům výkonnosti, jako jsou konverze. Adform používá na míru šitý přístup k práci a propojování dat první strany, která poskytují důležité informace pro analýzu a cílení.

„Začlenění ID Fusion od Adformu do našeho analytického datového balíčku nám umožňuje poskytovat inzerentům rychlou a nepřetržitou analýzu jejich digitálních nákupů. Tato data ve spojení s naším jednotným přístupem k marketingovému měření zajišťují dosažení maximálního pokrytí, což zabraňuje nedostatku dat, který je dnes častým problémem ovlivňujícím marketingové měření v reálném čase,“ řekl Doug Brooks, EVP of Strategic Accounts ve společnosti Ipsos MMA.

„Důsledky jsou zřejmé; pokud chcete skutečnou atribuci, musíte spolupracovat s transparentními partnery a nabízet skutečný přehled o mediálním výkonu,“ řekl John Piccone, regionální prezident společnosti Adform pro Ameriku. „Toto průlomové partnerství umožňuje inzerentům zjistit, jak jsou jejich mediální rozpočty výkonné, a mohou tedy přerozdělit rozpočet tak, aby zlepšili návratnost výdajů na reklamu.“

Partnerství využívá průkopnické řešení společnosti Adform nazvané „ID Fusion“, které inzerentům umožňuje vyřešit budoucnost bez third-party cookies. ID Fusion je nasazeno od roku 2020 a používá ho mnoho z 25 000 klientů společnosti Adform. Začátkem letošního roku bylo toto řešení také oceněno jako silná reakce na změny poté, co získalo ocenění The Drum a Campaign Tech Awards.

Data z ID Fusion se vkládají do platformy Ipsos MMA Unified Marketing Measurement & Optimization a umožňují marketérům dosáhnout efektivního měření. Díky této integraci mohou inzerenti využívat službu Unified Marketing Measurement k dalšímu přiřazování touchpointů v rámci spotřebitelské cesty a k řízení taktických změn plánů s cílem upřednostnit mediální kanály, taktiky cílení, verze kreativy a publika.

Foto: Pxhere.com

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.