Foto: The Coca-Cola Company

„Believing is Magic“. Coca-Cola zahájila kampaň k MS ve fotbale

5. 9. 2022 07:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Kampaň „Believing is Magic“ staví na platformě značky „Real Magic“ a obsahuje 60 sekundový spot o hrdinech a zahrnuje také exkluzivní nálepky.

Světový šampionát proběhne velmi netradičně na podzim od 20.listopadu do 18. prosince, hostitelem bude Katar, takže v tradičním termínu by se kvůli extrémním teplotám konat nemohlo. Coca-Cola je partnerem mistrovství

Kampaň „Believing is Magic“ je navázáním na platformu „Real Magic“, která byla spuštěna v září 2021 se zaměřením na společné okamžiky fanoušků. Kampaň se zaměřuje na autentické momenty spojení mezi fanoušky a rituály a sliby, které fandění týmům na MS obnáší. Film ukazuje právě jak si takový fanoušek představuje vítězství svého týmu a následnou oslavu samozřejmě během pití Coly. 

Snímek „Believing in Magic“ obsahuje tři verze – „Tetování“, „Shave“ a „Run“ – které se točí kolem slibů, které fanoušci dávají, pokud jejich týmy vyhrají. Slogany jako „Pokud vyhrajeme, nechám si tetovat“ se také objeví na speciálních obalech. Značka vyzývá spotřebitele, aby se připojili s vlastními originálními sliby. 

Partnerství s Panini na exkluzivních nálepkách hráčů, které jsou k dispozici digitálně i fyzicky pod štítky Coca-Cola, umožňuje značce integrovat se s dalším oblíbeným prvkem, a sice sběratelství a alba s nálepkami hvězd. Coca-Cola ještě před turnajem také doveze trofej pro vítěze do všech 32 kvalifikujících se zemí, což značce umožní budovat touchpointy s fanoušky, společně s aktivacemi na sociálních sítích i na soutěže k tipování vítězů zápasů.

Foto: The Coca-Cola Company

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.