Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vodafone
Marketing

Vodafone představil prvního „oldfluencera“ Václava Ježka

Redakce MAM4. 8. 20224. 8. 2022

Koncem roku 2021 Vodafone vyhlásil casting na prvního českého influencera ve věku nad 65 let, tedy „oldfluencera“. Nyní se jím stal 65letý Václav Ježek, který bude pomáhat seniorům naplno využívat potenciál technologií.

Vítězem dvoukolového castingu se nakonec stal Václav Ježek, pracující důchodce z Hrdlíva u Slaného. První videa už mohou sledující nyní najít na jeho facebookovém profilu, který spustil jako první ze svých kanálů.

„Na sociálních sítích jsem dříve moc nebyl. Používal jsem WhatsApp, a to jen v takovém rodinném kruhu. Ale myslím si, že je potřeba se toho nebát, proto jsem do spolupráce šel. Chci inspirovat ostatní k tomu, že používat technologie je v moderním digitálním světě skoro nutnost. A že třeba lidé, kteří mohou být osamocení, se díky moderním technologiím krásně propojí,“ říká Václav Ježek. Níže video z kampaně ke castingu.

Cílem castingu a vypsání pozice ”oldfluencera” bylo dostat na sociální sítě autentický obsah, který by mohla sledovat generace stále aktivnějších online seniorů. Senioři jsou na internetu v posledních letech stále aktivnější, ale poměrně často potřebují srozumitelnou radu. Jinak mnohdy čerpají informace z nedůvěryhodných zdrojů i řetězových mailů. 

„Pana Ježka jsme vybrali především proto, že dokáže poutavě mluvit o tom, co všechno se dá dělat s technologiemi, ale přitom je z něj cítit díky jeho životním zkušenostem velká lidskost a určitý klid – něco, na co nejsme úplně zvyklí od běžných influencerů. Sledovat jeho videa je v dnešním zrychleném světě jako balzám na duši i pro ostatní generace, je to taková slow TV mezi influencery,” řekla po podpisu smlouvy Alžběta Štádlíková, která má ve Vodafonu na starosti sociální sítě a digitální marketing.

Zásadní je pomoc od mladé generace

Právě propojení generací je dalším důležitým cílem projektu. Většina obsahu bude sice primárně zaměřena na to, aby se senioři naučili používat další funkce svých chytrých zařízení, získali povědomí o bezpečném chování nebo uměli posoudit důvěryhodnost informací. Část ale bude směřovat i na mladou generaci, která je podle výzkumů často největším pomocníkem svých prarodičů při zvládání digitálních zařízení a online prostředí.

„Chceme experimentovat s nejmladším publikem třeba na TikToku, kde vidíme několik úspěšných influencerů-seniorů v zahraničí. Obě generace si mají navzájem určitě co předat, a pokud to dokážeme udělat třeba na TikToku, tak proč ne? Pan Ježek je na to připravený a už se těší, že se díky tomu naučí s novou sociální sítí,” dodává David Bárta, vedoucí pro oblast sociálních sítí agentury McCann Prague, která projekt pro Vodafone zajišťuje.

Zavřít reklamu

Města propadla designu

Starší článek

Každá vesnice má Kopakabránu. Gambrinus s Yoyo bandem zvou na amatérský fotbal

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.