Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Toyota
Kampaně

Toyota spustila novou kampaň na nízkoemisní vozy

Tisková zpráva1. 8. 20221. 8. 2022

České zastoupení automobilky Toyota spustilo novou brandovou kampaň zaměřenou na představení alternativních pohonů. Na mediální kampaň s názvem Beyond Zero naváže na podzim i stejnojmenná roadshow.

Televizní kampaň zahrnuje 30vteřinový spot, který poběží pět týdnů na všech kanálech skupiny Prima. Spot se objeví i na YouTube a zároveň jej doplní bannerová kampaň s vizuály se zaměřením nejen na Beyond Zero, ale také na konkrétní modely s vodíkovým (Mirai) a plug-in hybridním pohonem (RAV4 plug-in).

V rámci nové kampaně chce Toyota upozornit na to, že jako jedna z mála automobilových značek nabízí všechny typy alternativních pohonů, od full hybridních přes plug-in hybridní modely až po bateriové a vodíkové elektromobily. „Beyond Zero pro nás znamená, že chceme jít za hranice toho, co nabízí běžná automobilka. Naše starost o planetu nekončí tím, že uděláme technologicky nejvyspělejší auto na trhu. Chceme jít dál, za hranice nulových emisí a nabídky veškerých možných

alternativních pohonů. Uhlíková neutralita, jak ji vidí Toyota, zahrnuje přístupy a iniciativy zaměřené na vynulování celkových emisí CO2 napříč celým životním cyklem vozidla – včetně výroby, distribuce, provozu, recyklace a konečné likvidace,“ říká marketingový manažer české Toyoty Michal Velička.

Od září pojede roadshow po České republice

Na letní kampaň naváže od začátku září roadshow Beyond Zero po celé České republice, která ukáže jednotlivé modely reprezentující to nejnovější v každé kategorii. Plně hybridní modely bude reprezentovat Corolla Cross s nejnovějším hybridem 5. generace, plug-in hybridy vysoce výkonná RAV4 plug-in, vodíkový pohon druhá generace vodíkového modelu Mirai a bateriové elektromobily model Toyota bZ4X. „Kromě jednotlivých modelů představíme interaktivní formou i jednotlivé technologie,“ doplňuje Michal Velička.

Zavřít reklamu

Šedivý muž a zvláštní marketingové věci

Starší článek

„Rychlart“ zlidověl

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.