Foto: Birell

Tomáš Zástěra má profil na OnlyFans v kampani od Birellu pro dobrou věc

9. 8. 2022 15:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Šťavnatá kampaň Birellu na platformě OnlyFans motivuje k prevenci a boří tabu. Odvážný projekt prostřednictvím moderátora Evropy 2 Tomáše Zástěry, který zábavnou formou vyzývá mladé lidi k preventivnímu samovyšetření prsou a varlat, podpoří neziskovou organizaci Loono. 

Ta se už osm let zabývá právě prevencí různých závažných onemocnění. Birell společně s fanoušky Tomáše Zástěry navíc na podporu aktivit Loona věnoval přes tři sta tisíc korun.

Birell se svými nealko radlery kampaní „Tak nestydatě šťavnaté, že musí být na OnlyFans“ cílí nejen na mladé lidi a povzbuzuje je k zájmu o zdraví a vlastní tělo, zvlášť když jde o citlivá místa. „Je třeba si přiznat, že i přes obrovskou dostupnost lechtivého obsahu v dnešní době a někdy i silné řeči se mladí lidé pořád stydí. Prohmatat si svá intimní místa a zkontrolovat své zdraví je pořád ještě svým způsobem tabu. A to jsme chtěli změnit. Proto jsme vytvořili projekt, který má šťávu, baví, ale zároveň připomíná důležitost preventivního samovyšetření,“ říká Lada Kohoutková, brand manažerka značky Birell.

Birell se v rámci kampaně spojil s Tomášem Zástěrou, moderátorem rádia Evropa 2 a účastníkem soutěže Survivor, který si na platformě OnlyFans vytvořil profil se šťavnatým a zároveň tajemným obsahem, na který pozval své fanoušky z Instagramu. Fanoušci, kteří si zaplatili za Tomášův obsah prostřednictvím OnlyFans, přispěli na aktivity Loona a byli navíc odměněni dárkem od Birellu vytvořeným speciálně pro tuto kampaň.

Tomáš Zástěra tak neotřelou a zábavnou formou přivedl své fanoušky na myšlenku, že prevence a péče o zdraví, včetně samovyšetření prsou a varlat, by měly být součástí našeho každodenního života. „Rád podporuji správné věci a tohle je jedna z nich. Celá kampaň je atraktivní a zajímavá a jsem rád, že společně můžeme udělat další krok na cestě k zodpovědnosti lidí a péči o zdraví. Odvážnější pojetí je v tomto případě navíc naprosto namístě, chceme společně otevřít diskuzi na téma intimity a intimních zdravotních problémů na sociálních sítích. Navíc mám rád vtipnou a netradiční formu a k tomu je OnlyFans ideální. Byla to zábava, ale hlavně věřím, že díky tomu se budou lidé na své tělo dívat jinak a budou na sebe dávat větší pozor,“ přibližuje Tomáš Zástěra.

Celková částka přesahující 300 tisíc korun, kterou věnoval Birell a fanoušci na OnlyFans, pomůže neziskové organizaci Loono, která se podílela i na přípravě edukativního obsahu kampaně. „Je dobře, že existují firmy, které se nebojí otvírat témata, která byla dlouhou dobu tabu. A navíc hledají neotřelé cesty, jak dostat často životně důležité informace k cílové skupině, která třeba na prevenci vážných nemocí ještě nepomýšlí,“ říká Kateřina Šédová, zakladatelka neziskové organizace Loono. 

První česká kampaň na OnlyFans

Za kreativou kampaně stojí agentura Triad, podle níž jde o první kampaň české značky na OnlyFans. Koncept vznikal několik měsíců. Vzhledem ke zvolené platformě, která mezi lidmi vzbuzuje lehké kontroverze, bylo potřeba komunikaci několikrát upravovat a zaměřit se i na ty nejmenší detaily, aby mezi lidmi nevyvolala negativní reakce. „Abychom zajistili přijetí kampaně širokou veřejností, bylo potřeba detailně promyslet každou Tomášovu repliku a akci. Naším cílem bylo, aby se lidé po zaplacení poplatku za video necítili poškozeni, ale aby odcházeli pobaveni a s dobrým pocitem. Celou dobu jsme cítili velkou podporu a volnost ze strany klienta, což je při takovém typu kampaně obzvlášť důležité,“ uvedl associate creative director Triadu Michal Pivarči.

O produkci spotu se postaralo Silencio s režisérem Adamem Pavelkou. Kampaň se skládá ze dvou fází – teasing videa na Instagramu Tomáše, kde láká na svůj OnlyFans profil, a následné reveal fáze – odhalení na OnlyFans a vysvětlení celé kampaně na Tomášových sociálních sítích. Kampaň je podpořena online display formáty, PR či digitálním OOH se sexy šťavnatým ovocem.

„Od začátku se nám líbilo, že Triad přišel s něčím odvážným. Chtěli jsme kampaň, ve které ukážeme šťavnatost Birell radlerů netradičním, zapamatovatelným způsobem a přiblížíme je mladší cílové skupině, což tento nápad od začátku splňoval,“ dodala brand manažerka Birellu Lada Kohoutková.

Vizitka kampaně:
Klient: Plzeňský Prazdroj
Značka: Birell
Kreativní agentura: Triad Advertising
Mediální agentura: Starcom
PR agentura: Bison&Rose
Produkce: Silencio
Režie: Adam Pavelka

Foto: Birell

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.