Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Trezor
Marketing

Správná edukace je v kryptu zásadní, říká Jan Kočenda z Trezoru

Pavel Hejkrlík5. 8. 20225. 8. 2022

Poptávka značně narostla, Češi patří mezi krypto nadšence, říká šéf marketingu českého výrobce světoznámé hardwarové peněženky Trezor Jan Kočenda.

Vynalezli jste první hardwarovou peněženku Trezor. Invity pomáhá nováčkům bezpečně vstoupit do světa kryptoměn. Pod Tropic Square vyrábíte i bezpečnostní čipy. Kam se budou ubírat další kroky Satoshilabs? (novinky atd.)

Naší dlouhodobou vizí je podporovat nezávislost každého jednotlivce. Od samého začátku se snažíme lidem usnadnit přístup k bitcoinu a bezpečné nakládání s ním. I proto po Trezoru vznikly další společnosti, jako je právě Invity či Tropic Square. V aktuální chvíli je největší novinkou společnost Vexl, která vytváří peer-to-peer marketplace pro lidi, kteří chtějí prodávat či nakupovat bitcoin. Vexl je tak místem, kde se setkává nabídka a poptávka bez toho, aniž by do obchodování vstupovala třetí strana jako je například burza.

Jak se vyvíjí poptávka po Trezoru za poslední roky? Patří Češi mezi velké krypto nadšence?

Poptávka značně narostla. Je to dáno zejména tím, že roste celé odvětví. Čím dál více lidí, firem, ale také institucí a států bitcoin používá nebo se o něj alespoň zajímá. Také si už dnes díky tomu za bitcoin koupíte kdeco. Je skvělé sledovat, jakou rychlostí se celé industry posouvá a jsem rád, že Češi tento trend následují. Rozhodně patříme mezi velké krypto nadšence.

Navyšujete marketingový rozpočet?

Rozpočet upravujeme dle aktuální situace. Krypto odvětví je velmi specifické tím, že je navázáno na cenu bitcoinu. Určitě jste zaregistrovali, že se o bitcoinu nejvíce mluví, když cena letí nahoru. Naopak je tomu ve chvílích, kdy je cena nízko delší dobu a stagnuje. Právě tyto trendy musíme při plánování rozpočtů reflektovat.

Na co v marketingu spoléháte nejvíce?

Je to konzistence značky napříč kanály i v čase. Snažíme se, aby byl náš branding zřejmý na každém místě, kde se zákazník se značkou potkává – ať už jde o tweet, stánek na konferenci nebo třeba packaging produktu. Konzistence je klíčová při budování důvěry zákazníků.

Jak zásadní je správná edukace?

Zcela zásadní. Stále kolují mýty, které musíme vyvracet. Lidé nebudou bitcoin používat, pokud pro ně bude neznámou. Jak už bylo řečeno, markantní růst naší firmy je závislý na růstu krypto odvětví jako celku. Správná edukace by měla být společným cílem každého, kdo se v kryptu pohybuje.

Jaký marketingový nápad vás na trhu v posledních měsících zaujal a proč?

Je toho víc, ale zmíním reklamu společnosti FTX na letošním Super bowlu. Dle mého názoru skvělou formou odkomunikovala, že pokrok nezastavíme a to i přesto, že na začátku je vždy vysoká míra skepse.

Zavřít reklamu

ČEZ zpřístupňuje VR prohlídku Temelína celému světu

Starší článek

Koncept Bernard Pubu slaví deset let, pivovar otevře nové bary v Litvínově a Vyškově

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost

Do agentury Baranec přišel z Dentsu. Klientům pomůže v akvizici nových zákazníků, personalizaci služeb i využití dat ke zlepšení vnímání brandů.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

Složitá doba si žádá pevné zdraví, říká VZP

Aktuální akviziční kampaň Všeobecné zdravotní pojišťovny od McCann Prague používá minimalistické vizuály, které vycházejí z nové identity značky.
17. 8. 202217. 8. 2022
Média

Nielsen bude pro Amazon měřit sledovanost čtvrtečních streamů NFL

Společnosti Nielsen a Amazon podepsaly tříletou dohodu o měření sledovanosti vysílání „Thursday Night Football“ ligy amerického fotbalu NFL.
17. 8. 202217. 8. 2022
Kampaně

T-Mobile v kampani řeší bezpečnostní osvětu v online světě

Kampaň s názvem Klik pro klid připravila agentura katz83 pod vedením ideamakera Jonáše Čumrika.
17. 8. 202217. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq
Marek Hlavica bude ředitelem APRA

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.