Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Prima
Média

Podzimní program na Primě přinese tři nové seriály: Pálava, Hořký svět a Dobré zprávy

Redakce MAM4. 8. 20223. 8. 2022

Televize prima v rámci podzimního schématu chystá tři nové seriály pro hlavní vysílací čas. Mix zábavy a romantiky doplní programové stálice a televize chce do domácností vysílat hlavně pohodu.

První novinkou bude dvanáctidílný seriál Pálava – život zalitý sluncem, ve kterém pětice kamarádů prožije nevídané dobrodružství mezi vinicemi na jižní Moravě. Spletité cesty osudu čekají i hrdiny osmidílného seriálu Hořký svět, kteří se snaží rozjet nelehký byznys – rodinný minipivovar. Cestu vesnické holky, která touží dobýt svět televize, přiblíží Dobré zprávy. Nové příběhy i zápletky pak přinese další sezóna populárního seriálu ZOO.

Mezi zavedené zábavné pořady Česko Slovensko má talent, Máme rádi Česko, Show Jana Krause, 7 pádů Honzy Dědka a Inkognito přibydou dvě novinky – Můj muž to dokáže a Den jak sen. S novými pořady nebudou pozadu ani tematické kanály Prima Cool a Prima Show. Diváci se mohou těšit například na improvizační show K.O.MICI, talkshow Miloše Pokorného Jednou jsi dole, jednou nahoře, a že ženy a auta jdou, a nejdou dohromady, ukáže pořad Bábovky a plechovky.

Jak náročná je cesta k titulu nejkrásnější dívky v ČR, diváci uvidí v show Česká Miss Essens. Zpravodajská multiplatforma CNN Prima News na podzim poradí, jak si ohlídat svoje peníze. Důležitým milníkem budou také senátní a podzimní volby. Jednotlivé kandidáty i palčivá témata představí volební superdebaty i unikátní průzkum.

„Po úspěšné jarní sezóně přinášíme atraktivní podzimní schéma plné zábavy a humoru. Navýšili jsme investice do původní vlastní tvorby nejen na hlavní stanici, ale i na tematických kanálech. Diváky zavedeme na vinice, do rodinného pivovaru, ukážeme jim zákulisí televize, pobavíme je soutěží celebrit v bizarních úkolech a necháme je zasnít se u skutečných českých svateb. Žádná krev, žádná dramata, žádný stres. Pokud naše letošní programová nabídka dokáže vnést do českých domácností pohodu a zahnat podzimní chmury, mělo naše snažení smysl,“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

Kolik chilli papriček dokáže váš muž sníst za jednu minutu? Podobné nelehké otázky pokládá moderátorka Adéla Gondíková čtyřem slavným ženám v zábavné show Můj muž to dokáže. Ta, která nasadí nejvyšší laťku, pošle svého muže do boje o peníze. Aby obstál, musí splnit zadání. Neobstojí-li, její sázka se rozdělí mezi ostatní. Pět kol a pět kuriózních úkolů rozhodne o vítězi.

Prima Cool na podzim posílí vlastní tvorbu

Rozšířená původní tvorba se týká i kanálu Prima Cool, který je podle hodnocení Atmedia 2022 druhým nejlépe hodnoceným televizním kanálem vůbec. „Nové pořady budou ztřeštěné, neotřelé a leckdy na hraně. Nebojíme se ani odvážnějších témat – budeme debatovat o sexu v Jednou jsi dole, jednou nahoře s Milošem Pokorným. Na plyn šlápneme v auto-moto pořadech Bábovky a plechovky, Blondýna, kutil a zabiják a Fotr na tripu,“ přibližuje klíčové pořady Roman Mrázek, programový ředitel skupiny Prima.

Zavřít reklamu

DoDo přichází s „Two-men delivery“ na objemné zásilky

Starší článek

Města propadla designu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Návrat legend i novinky chystá Nova na podzim. Bude pět hraných seriálů i nový Masterchef

Nova odvysílá závěrečnou řadu populární Policie Modrava, druhou řadu loňského hitu Pan profesor s Vojtěchem Dykem, další sérii reality show MasterChef či…
11. 8. 202211. 8. 2022
Média

Media projekt ukazuje stabilní čtenost tisku

Tiskové tituly i přes rostoucí inflaci oslovují většinu populace. Čte je osm z deseti obyvatel ČR, ukazují data Media projektu za 3. čtvrtletí 2021 až 2.
11. 8. 202211. 8. 2022
Kampaně

Už vás válka unavuje? Co kdyby to vzdaly ikony svobody a harmonie

Projekt ukrajinské Leo Burnett ze sítě Publicis Groupe působivě reaguje na „únavový syndrom“ ze zpráv o pokračující ruské invazi v zemi.
11. 8. 202211. 8. 2022
Marketing

Mohou značky růst i v dobách inflace?

Česká republika zažívá nejvyšší inflaci od roku 1993. Lidé mají hlouběji do kapsy a značky jsou už poněkolikáté za posledních dvacet let v extrémně těžké…
11. 8. 202211. 8. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.