Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: AKA
Akce

Na přihlášky do Effie zbývají dva týdny

Jakub Křešnička1. 8. 20221. 8. 2022

Řádný termín pro zaslání projektů do soutěže efektivních komunikačních projektů je 12. srpna. Mimořádný termín vyjde dráž.

Letošní ročník soutěže Effie Czech Republic, kterou pořádá Asociace komunikačních agentur (AKA), přijímá přihlášky v řádném termínu už jen dva týdny, tedy do pátku 12. srpna. Vyhlášený je pak i o týden prodloužený mimořádný termín do 19. srpna, v tom případě ale vyjdou přihlášky o 5,5 tisíce korun dráž (v základu pro členy AKA/ASMEA pak činí 22 tisíc, pro ostatní 33 tisíc korun).

Letošní ročník se zaměří na oblast digitálního marketingu a on-line video obsahu. A to především díky partnerství s českým Googlem. Hlásit se tedy bude možné do kategorie Digitální marketing a vyhlášena bude také Cena za nejefektivnější využití YouTube. „Internet a digitalizace ekonomiky přinesly ohromnou škálu nástrojů komunikace. To se logicky projevuje i pravidlech Effie,“ uvedl ředitel AKA Marek Hlavica.

Effie téměř každým rokem přichází s novou kategorií. Minulý rok to byla kategorie Sportovního marketingu. Za loňský rok Effie hlásila v novodobé historii soutěže také největší počet přihlášek, jejichž kvalita se podle pořadatelů každým rokem zvyšuje.

Psali jsme
České Effie jsou rozdány, Grand Prix má Triad s kampaní Za bezpečný domov pro Ikeu

O tom, kdo obdrží cenu Effie, rozhoduje nezávislá porota složená ze zástupců zadavatelů, komunikačních agentur, mediálních agentur, výzkumných agentur (členů sdružení SIMAR) a zástupců odborných médií a nově také zástupců Google. Hodnocení bude probíhat od 22. srpna do 12. Září, kdy bude zároveň představen shortlist kampaní nominovaných na ocenění.

K Effie neodmyslitelně patří také tradiční galavečer. „Předávání cen je vždy významnou událostí pro celý marketingový obor. Effie je dle výzkumu mezi klienty nejrespektovanější oborovou soutěží,“ dodal ještě Hlavica, který každým rokem galavečer moderuje. Včetně „covidového“ ročníku, který streamoval živě z obýváku. Letos vyhlášení proběhne 23. listopadu v Kině Lucerna.

Zavřít reklamu

Google opět posunul konec cookies až na rok 2024

Starší článek

Petr Šabata odchází z Českého rozhlasu do Práva

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Maskot Tony the Tiger bude vysílat na Twitchi

Společnost Kellogg's Frosted Flakes se spojila s Twitch's Brand Partnership Studio, aby přeměnila maskota Tonyho na interaktivního VTubera.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

Lepšími výsledky vyhledávání a recenzí proti TikToku

Google oznámil, že v průběhu následujících několika týdnů postupně uvede nová vylepšení ve vyhledávání a také v zobrazování kvalitní recenzí.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O2 ukáže skryté příběhy okupace

Operátor v rámci projektu Svoboda není samozřejmost přiblíží, co se dělo 21. srpna 1968 v Liberci, České Třebové, Holešově i okolo Českého rozhlasu.
19. 8. 202219. 8. 2022
Marketing

O média Vodafone se po vítězství v globálním tendru stará Carat

Agentura ze skupiny Dentsu bude plánovat a nakupovat mediální prostor na patnácti trzích včetně České republiky.
18. 8. 202218. 8. 2022
Reklama
Commlab banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Michal Baranec je v Mind2Flo šéfem pro zákaznickou zkušenost
Petra Jankovičová nastoupila do Madmonq

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.