Foto: Košík

Košík expandoval do Brna, Olomouce a Zlína.

30. 8. 2022 10:08

— Mohlo by vás zajímat —

Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy

Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Online supermarket Košík.cz se nově uchází o stovky tisíc domácností, kterým začal sloužit na Moravě. Nyní rozváží potraviny vedle Brna i v Olomouci, Prostějově, Zlíně či do Otrokovic.

Po vstupu do Ostravy své služby Košík poprvé nabídl také v Brně a jeho širším okolí a v obou metropolích má již tisíce spokojených zákazníků. Nyní si na něm objednají i domácnosti z Hané. Kromě Olomouce jako takové také obyvatelé z Prostějova, Přerova, Kroměříže a Šternberka. Na jihovýchodě se Košík vypravil do Baťova kraje – Zlína a Otrokovic. Na Slovácku ho pak uvítají domácnosti v Uherském Hradišti.

Samotná expanze do nových lokalit s sebou přináší také výrazné vylepšení služeb. I na Moravě tak budou moci zákazníci využívat klub pro děti s rodinami Benjamínek, který umožňuje nakupovat například pleny, dětskou výživu nebo kosmetiku za nižší ceny a s výhodnějšími podmínkami dopravy, ale také program Plná péče, který dříve narozeným a držitelům průkazů ZTP nabízí desítky základních potravin za velice nízkou dotovanou cenu.

„Dál pokračujeme v naší misi – zpřístupnit nákup potravin online bez kompromisu všem domácnostem v ČR. Nechceme, aby musel zákazník vybírat mezi cenou a kvalitou potravin, cenou dopravy nebo dlouhými časy doručení. Všechny domácnosti mají mít stejný komfort a kvalitu naší služby kdekoliv. Mít zboží za stejnou cenu, na jako jsou zákazníci zvyklí ze supermarketů, jenže se všemi výhodami, které s sebou nákupy online nesou,“ uvádí Ivan Utěšil, CEO Košík.cz.

Důležitou konkurenční výhodou se stane rychlost doručení – ve všech nově pokrytých městech to bude v den objednání, v závislosti na lokalitě pak v řádech několika málo hodin – nejrychleji už od 180 minut od objednání. První nákupy přijedou již v 7 hodin ráno, poslední pak ve 21 hodin.

V nově otevřených městech rozveze Košík zdarma už tisícikorunový nákup, v Brně – stejně jako v Ostravě – je limit pro dopravu zdarma 1200 korun. Pro menší nákupy od pětistovky však Košík nabídne zdarma část termínů mimo špičku – zejména později večer. Ve špičce se pak bude cena dopravy u malých nákupů pohybovat v závislosti na lokalitě a času od 29 do 79 korun.

„Domácnosti v regionech se nám daří přesvědčit, že i s ohledem na ceny pohonných hmot nemá ekonomický smysl brát auto jednou nebo dvakrát týdně na vyjížďku do supermarketu, když jim může nákup dorazit až na práh domova. A nově si díky nám mohou stejné pohodlí užít i v případě menších nákupů. I ty jim totiž dokážeme doručit zdarma, pokud nám zákazníci vyjdou vstříc volbou termínu,“ uvádí Ivan Utěšil.

I díky jarnímu vstupu do Brna a na Ostravsko se může Košík nově chlubit výrazným navýšením pokrytí. Čerstvé potraviny na něm může nově nakupovat každá druhá česká domácnost. Do zbytku republiky pak nadále na jakoukoli adresu přiveze alespoň zásilku trvanlivých potravin ze zhruba 12tisícového sortimentu. S expanzí navíc Košík ještě nekončí. Cílem je postupně dále zvyšovat počet českých a moravských domácností, které si na Košíku nakoupí pohodlně a za dobrou cenu.

Foto: Košík

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.