Foto: Le Pub, BBH Singapore, Heineken

Heineken představil limitovanou edici tenisek s pivem v podrážce

3. 8. 2022 07:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Neotřelé spolupráce nejsou ve světě sportovních kecek ničím výjimečným. Heineken se nyní spojil s uznávaným designérem Dominicem Ciambronem a vytvořil speciální sneakers „Heinekicks“ s pivem. 

Dominic Ciambrone alias „The Shoe Surgeon“ je slavným návrhář tenisek, který udělal kecky pro takové sportovce a celebrity jako LeBron James, DJ Khaled a Drake. Heinekicks jsou limitovanou edicí tenisek, které se váží k uvedení Heineken Silver, lehčího piva s nižším obsahem alkoholu, které se začalo prodávat začátkem tohoto roku.

Heinekicks mají několik jedinečných designových prvků. Spolu s odstíny zelené, stříbrné a červené, které jsou k vidění na lahvích Heineken Silver, má každá bota také odnímatelný  kovový otvírák na láhve zabudovaný do jazyka.

Čtěte také:
Footshop oslavuje 10 let spoluprací s Filling Pieces a novým modelem z odstřižků

Největší bombou ale je, že tenisky obsahují skutečné pivo. Společnost použila specializovanou chirurgickou injekční metodu k vstřikování Heineken Silver do podrážek s cílem vytvořit „hladký“ pocit při chůzi v botách, který údajně odráží chuťový profil piva.

Foto: Le Pub, BBH Singapore, Heineken

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.