Foto: Facebook Betano

Betano se stává partnerem fotbalové Plzně

30. 8. 2022 17:08

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Sázková kancelář Betano se stala prémiovým partnerem fotbalové Plzně. Roční částka, kterou Západočeši obdrží, se podle informací deníku Sport pohybuje mezi 30 a 40 miliony korun.

Logo společnosti se objeví na zadní straně dresů účastníka Ligy mistrů. Betano bude druhým nejvýznamnějším sponzorem Viktorie. Prvním zůstává generální partner Doosan Škoda Power. Strojírenská společnost, jejíž jméno je i v názvu plzeňského stadionu, spolupracuje s klubem už 16 let.

„Význam podpisu smlouvy s Betanem bych rozdělil do dvou oblastí. Zaprvé je to pro nás čest, že se můžeme připojit k pomyslné rodině klubů takového významu, jako jsou Porto, Benfica a další velké týmy s velkou historií. Viktoria se chce na hřišti i v obchodní a marketingové oblasti prezentovat jako evropský klub a toto spojení nás k tomuto cíli přibližuje,“ uvedl majitel a generální ředitel Viktorie Adolf Šádek. PLzeň se díky postupu do základní skupiny Ligy Mistrů může těšit na příjem přes 400 milionů korun.

Betano patří pod společnost Kaizen Gaming. V Evropě sponzoruje třeba Porto, Benficu i Sporting Lisabon nebo Olympiakos Pireus. Společnost se netají na českém trhu velkými plány a chce se časem stát i titulárním partnerem první fotbalové ligy a vyzvat na souboj další sázkové kanceláře Tipsport a Fortunu.

Foto: Facebook Betano

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.