Foto: Škoda Auto

Vedení komunikace produktu Škoda Auto převezme Vítězslav Kodym 

28. 7. 2022 10:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Zodpovídat bude za tematické okruhy technika, produkty a motorsport. Bude přímo podřízen vedoucí komunikace Ariane Kilian. Jeho předchůdce Christian Heubner po pěti letech ve společnosti Škoda přechází do komunikace značky Volkswagen. 

Vítězslav Kodym pracuje v oddělení komunikace společnosti Škoda Auto od roku 2013, naposledy ve funkci vedoucího managementu komunikace. V této funkci zodpovídal za strategické plánování a koordinaci celosvětových komunikačních aktivit. Od 1. srpna bude jako vedoucí Komunikace produktu zodpovídat za tematické okruhy technika, produkty a motorsport.

„Děkuji Christianu Heubnerovi, který Komunikaci produktu v posledním roce a půl vynikajícím způsobem formoval a vnesl do ní impulzy zejména v podobě inovativních digitálních formátů. Zároveň se těším na spolupráci s Vítězslavem Kodymem.

V jeho osobě jsme získali uznávaného produktového experta, který díky své dlouholeté zkušenosti motoristického novináře přinese nové nápady. Zaměří se hlavně na ještě digitálnější, agilnější a efektivnější uspořádání Komunikace produktu,” uvedla Ariane Kilian, vedoucí komunikace společnosti Škoda Auto.

Foto: Škoda Auto

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.